Wyniki wyszukiwania dla tagu - tyskie
ilość wyników: 36

11 nagród dla polskich agencji na Golden Drum 2019 reklama

11 nagród dla polskich agencji na Golden Drum 2019

VMLY&R zdobywcą grand prix w kategorii print za "Ostatni Twój Weekend".

Czytaj więcej
Tyskie:  "Przejdźmy na Ty w różnych stylach" reklama

Tyskie: "Przejdźmy na Ty w różnych stylach"

W kampanii reklamowane są trzy nowości piwnej marki - Pszenne, Pilzne i Palone.

Czytaj więcej
"Oddaj parawan i przejdź na Ty" marketing

"Oddaj parawan i przejdź na Ty"

Kolejna niestandardowa akcja marki Tyskie pokazuje, że niewiele potrzeba, aby otworzyć Polaków na siebie i zachęcić do nawiązania nowych znajomości.

Czytaj więcej
Filip Fiedorow będzie dyrektorem marketingu Żabka Polska marketing

Filip Fiedorow będzie dyrektorem marketingu Żabka Polska

Menedżer żegna się z firmą IKEA po ponad dwóch latach.

Czytaj więcej
Kałużna, Misiukiewicz i Zajda tworzą agencję Przestrzeń reklama

Kałużna, Misiukiewicz i Zajda tworzą agencję Przestrzeń

Menedżerowie związani wcześniej z Saatchi oraz Grupą Żywiec będą oferować usługi multidyscyplinarne.

Czytaj więcej
Zbigniew Boniek w reklamie Playa [wideo] reklama

Zbigniew Boniek w reklamie Playa [wideo]

Operator komórkowy zatrudnia prezesa PZPN do swej mundialowej kampanii.

Czytaj więcej
Pomóżmy młodym bawić się patriotyzmem! opinie

Pomóżmy młodym bawić się patriotyzmem!

Na rynku jest sporo przestrzeni dla marek, które pomogą młodym patriotom cieszyć się polskością. Problem w tym, że polskie marki nie chcą, lub nie potrafią z niej skorzystać.

Czytaj więcej
Agencja BARDZO przygotowała nowy spot wizerunkowy marki Tyskie PROMOCJA

Agencja BARDZO przygotowała nowy spot wizerunkowy marki Tyskie

Ukazał się pierwszy w tym roku spot wizerunkowy marki Tyskie - materiał przygotowany przez agencję BARDZO jest trzecim spotem wizerunkowym stworzonym w ramach kampanii "Dezerterzy".

Czytaj więcej
Długofalowy ROI, czyli jak mierzyć efektywność marketingu sportowego? marketing

Długofalowy ROI, czyli jak mierzyć efektywność marketingu sportowego?

To dziedzina jak najbardziej odległa od modnej dziś "automatyzacji marketingu". W  marketingu sportowym, aby osiągnąć 
naprawdę dobre efekty, trzeba się zaangażować i  strategicznie, i  długofalowo.

Czytaj więcej
Tyskie w Kraju Kwitnącej Wiśni marketing

Tyskie w Kraju Kwitnącej Wiśni

Japońskie inwestycje nad Wisłą kwitną. Są już właścicielami Wedla, teraz kupują Tyskie. Asahi za 7,3 mld euro kupuje od AB InBev biznes w Polsce, na Węgrzech, Czechach, Słowacji i Rumunii.

Czytaj więcej