ilość wyników: 7
Specyfika branży eventowej sprawia, że każdy może znaleźć swój fragment rynku. Klienci oczekiwać będą nowych usług, takich jak telewizyjne eventy online, które wymagają odpowiednich narzędzi i know-how. Zdaniem Marka Jankowskiego z Platige Image jest przestrzeń na realizację tradycyjnych eventów.
Czytaj więcejW tym roku nie tylko futbol, ale także siatkówka.
Czytaj więcejJakie dyscypliny cieszą się największym zainteresowaniem marketerów? Kto inwestuje w komunikację poprzez sport? Czy Polska ma szanse stać się na stałe areną kluczowych zawodów sportowych? "MMP" zebrało odpowiedzi grona ekspertów.
Czytaj więcejKiedyś rządziły dystrybucja i zasięgi, teraz najważniejszy jest kontent i to on decyduje, kto jest najlepszy - twierdzi Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport.
Czytaj więcejCo czeka kibiców w 2021 r.? Przedstawiamy zapowiedzi nadawców.
Czytaj więcejNa największych mediowych eventach sportowych nie jest dziś łatwo zarobić.Nie tylko przez pandemię i przekładanie imprez. I nadawcy, i biura reklamy, i marketerzy muszą się dobrze nagimnastykować. Tegoroczne UEFA Euro i tokijskie igrzyska, ale też inne wydarzenia pokażą prawdziwą kondycję branży.
Czytaj więcej