Wyniki wyszukiwania dla tagu - uefa-euro-2020
ilość wyników: 7
Rynek tradycyjnych eventów nie zniknie marketing

Specyfika branży eventowej sprawia, że każdy może znaleźć swój fragment rynku. Klienci oczekiwać będą nowych usług, takich jak telewizyjne eventy online, które wymagają odpowiednich narzędzi i know-how. Zdaniem Marka Jankowskiego z Platige Image jest przestrzeń na realizację tradycyjnych eventów.

Czytaj więcej
Braciak i Dudek w jednej kampanii [wideo] reklama

Cyfrowy Polsat na UEFA Euro 2020.

Czytaj więcej
Tyskie w sportowym klimacie [wideo] reklama

W tym roku nie tylko futbol, ale także siatkówka.

Czytaj więcej
Eksperci o marketingu sportowym marketing

Jakie dyscypliny cieszą się największym zainteresowaniem marketerów? Kto inwestuje w komunikację poprzez sport? Czy Polska ma szanse stać się na stałe areną kluczowych zawodów sportowych? "MMP" zebrało odpowiedzi grona ekspertów.

Czytaj więcej
Bieg dwa razy szybszy [rozmowa z Markiem Szkolnikowskim] media-tv

Kiedyś rządziły dystrybucja i zasięgi, teraz najważniejszy jest kontent i to on decyduje, kto jest najlepszy - twierdzi Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport.

Czytaj więcej
Sport na wielu ekranach media-tv

Co czeka kibiców w 2021 r.? Przedstawiamy zapowiedzi nadawców.

Czytaj więcej
Wielobój nieoczywisty media-tv

Na największych mediowych eventach sportowych nie jest dziś łatwo zarobić.Nie tylko przez pandemię i przekładanie imprez. I nadawcy, i biura reklamy, i marketerzy muszą się dobrze nagimnastykować. Tegoroczne UEFA Euro i tokijskie igrzyska, ale też inne wydarzenia pokażą prawdziwą kondycję branży.

Czytaj więcej