ilość wyników: 9
24 lutego życie Ukraińców zmieniło się diametralnie. W ten mroczny poranek kraj obudził się ze świadomością, że nigdzie nie jest już bezpiecznie. Cały naród rozpoczął walkę o swoje istnienie w XXI wieku. Czy w tak tragicznych czasach wypada w ogóle mówić o markach?
Czytaj więcejOgłoszenie laureata jest częścią corocznych obchodów urodzin “Gazety Wyborczej", w tym roku 33.
Czytaj więcejSą zjednoczeni jak nigdy wcześniej, chcą wracać i budować przyszłość w kraju - taki obraz wyłania się z raportu o sytuacji w Ukrainie przygotowanego przez Media Direction OMD w Kijowie.
Czytaj więcejSzwajcarski koncern w końcu ugiął się pod presją opinii publicznej.
Czytaj więcejO projekt AdAid i wsparcie dla branży reklamowej w Ukrainie pytamy Maksyma Lazebnyka.
Czytaj więcejKoncerny z branż FMCG i fast food działające w Rosji znalazły się pod silną presją ze strony światowej opinii publicznej w związku z wojną na Ukrainie pochłaniająca coraz więcej ofiar cywilnych.
Czytaj więcej20 tys. egz. gazety wydanej po ukraińsku jest rozdawanych przy przejściach granicznych, a także na dworcach w miastach na wschodzie Polski i w Warszawie.
Czytaj więcejZ polskich banków korzysta już ponad 300 tys. Ukraińców.
Czytaj więcej