Wyniki wyszukiwania dla tagu - um
ilość wyników: 12

Kochaj to, co kochasz - nowa kampania Spotify reklama

Kochaj to, co kochasz - nowa kampania Spotify

To jak dotąd największe działanie marketingowe marki na polskim rynku.

Czytaj więcej
 Otomoto.pl z nową kampanią reklamową [wideo] reklama

Otomoto.pl z nową kampanią reklamową [wideo]

W spotach pojawią się występujący w TVN Turbo kierowca wyścigowy i dziennikarz Adam Kornacki oraz specjalista od mechaniki Adam Klimek.

Czytaj więcej
Gwyneth Paltrow i Piotr Fronczewski w nowej odsłonie kampanii Tous [wideo] reklama

Gwyneth Paltrow i Piotr Fronczewski w nowej odsłonie kampanii Tous [wideo]

Wystartował nowy odcinek "Czułych historii".

Czytaj więcej
Kasia Moś i The Chance znów śpiewają dla Link4 [wideo] reklama

Kasia Moś i The Chance znów śpiewają dla Link4 [wideo]

Za kreację odpowiadała agencja Red8 Advertising.

Czytaj więcej
Tadeusz Żórawski uruchamia autorski projekt SmartHuman marketing

Tadeusz Żórawski uruchamia autorski projekt SmartHuman

Przedsięwzięcie będzie gromadziło społeczność ludzi i firm zainteresowanych wdrażaniem rozwiązań smart.

Czytaj więcej
Media Markt nie wierzy w awans Polaków do półfinału mundialu [wideo] marketing

Media Markt nie wierzy w awans Polaków do półfinału mundialu [wideo]

Jeśli jednak tak się stanie, sieć odda pieniądze wszystkim, którzy do 8 czerwca zrobią zakupy za co najmniej 500 zł.

Czytaj więcej
Nowa Bakoma dla seniorów [wideo] reklama

Nowa Bakoma dla seniorów [wideo]

Marketer wprowadza na rynek produkt Bakoma Senior Active, adresowany do starszej grupy konsumentów. Jego debiut jest wspierany reklamą telewizyjną, nawiązującą to tradycji amerykańskich musicali i przedwojennej polskiej piosenki.

Czytaj więcej
Otomoto namawia do "kupowania z głową" [wideo] reklama

Otomoto namawia do "kupowania z głową" [wideo]

Rusza nowa kampania przygotowana przez Cut The Mustard i UM.

Czytaj więcej
FullSix Media, nowa spółka Havas Media Group, będzie pracować dla LOT media-inne

FullSix Media, nowa spółka Havas Media Group, będzie pracować dla LOT

Marketer i dom mediowy oficjalnie potwierdzają rozstrzygnięcie przetargu.

Czytaj więcej
Polscy internauci są tradycjonalistami media-internet

Polscy internauci są tradycjonalistami

W stosunku do świata Polacy są ponadprzeciętnie przywiązani do Facebooka i YouTube, a mało korzystają z Instagrama i serwisów subskrypcyjnych.

Czytaj więcej