ilość wyników: 5
Agencja buduje nową strukturę działów.
Czytaj więcejPrzez ostatnie 3 lata zarządzała marketingiem w Monster Energy, a wcześniej przez blisko 10 lat związana była z Levi Strauss & Co.
Czytaj więcejW latach 90. kobiety w reklamie były przeważnie mocno roznegliżowane. Reklamowały wszystko: od koparek, przez pumeks, na magnetowidach kończąc. Jeśli chodzi o mainstream, zmieniło się dużo. Ale jeśli chodzi o lokalne działania - niestety, niewiele - mówi Wojciech Papuziński z Schulz Brand Friendly.
Czytaj więcej- Atmosfera była zupełnie inna niż w agencjach teraz. Było dużo mniej pracy, dużo więcej czasu i mieliśmy dużo więcej przestrzeni na myślenie i podchodzenie z różnych stron do tematów - mówi Maciej Marasek, były dyrektor kreatywny Ogilvy & Mather, współzałożyciel agencji Red8 i 2012.
Czytaj więcejWizerunki współczesnych kobiet kreowanych przez zachodnie marki prezentuje Karolina Kaczmarczyk-Rogalska, strateg One Eleven.
Czytaj więcej