ilość wyników: 9
Będzie odpowiadać za całość działań marketingowych sieci elektromarketów.
Czytaj więcejKomisja Etyki Reklamy odniosła się do zarzutów, jakie Unilever postawił reklamom Nivea Invisible for Black & White opracowanym dla Nivea przez GoldenSubmarine.
Czytaj więcejUnilever skróci terminy płatności dla dostawców usług marketingowych z 90 do 60 dni. To efekt działań SAR i innych organizacji branżowych podjętych jeszcze w ub.r.
Czytaj więcejFirma Antal opublikowała wyniki trzeciego badania "Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów", dotyczy ono branży FMCG i retail.
Czytaj więcejKamila Karasiewicz, junior purchasing manager Unilever Polska, na co dzień zajmuje się negocjacjami ze wszystkimi podmiotami, które świadczą dla Unilevera serwis marketingowy. W swojej pracy ma jeden cel - wynegocjować najkorzystniejsze stawki. Opowiedziała nam o specyfice swojej pracy.
Czytaj więcejMarketer wprowadza nową, ekspercką platformę komunikacji dla marki Knorr. Nestle nie zasypia gruszek w popiele i sukcesywnie poszerza kategorię swoich produktów, stawiając z jednej strony na innowacje, z drugiej - stosując dość zachowawczą komunikację marki.
Czytaj więcejKamis zmienia właściciela. Jak wejście amerykańskiego giganta do Polski wpłynie na nasz rynek przypraw? Na razie nie wiadomo, ale po marketerze, który chce zwiększać przychody z operacji zagranicznych, można się sporo spodziewać.
Czytaj więcejGrand prix zdobyła kampania reklamowa marki Axe z Borysem Szycem w roli głównej.
Czytaj więcej