ilość wyników: 110
Aplikacja zakupowa nawiązała już szeroką współpracę z Coca-Cola HBC Polska, a także z Unileverem i Faktorią Win.
Czytaj więcejWśród zwycięzców MediaCom New York, marki L'Enfant Bleu, Pedigree i Ally oraz kampania "Undercover Avatar" dla L'Enfant Bleu.
Czytaj więcejKoncerny z branż FMCG i fast food działające w Rosji znalazły się pod silną presją ze strony światowej opinii publicznej w związku z wojną na Ukrainie pochłaniająca coraz więcej ofiar cywilnych.
Czytaj więcejZa realizację działań mediowych odpowiada Mindshare Polska.
Czytaj więcejZamykamy kolejny rok, z kolejną mutacją COVID-19. Mimo pandemii w przetargach na obsługę mediową działo się sporo.
Czytaj więcejO tym, co oznacza digitalizacja w przypadku marek FMCG, o piwach bezalkoholowych, współpracy z agencjami, detalistach i nowych zasadach pomiaru TV mówi Izabela Głodek, wiceprezes ds. marketingu Carlsberg Polska.
Czytaj więcejPracownicy - raz w roku - będą mogli również pracować zdalnie przez miesiąc z dowolnego miejsca na świecie.
Czytaj więcejPolski oddział Mindshare również będzie nadal pracował dla tego klienta.
Czytaj więcejDyrektor marketingu ogłosiła swoje odejście w mediach społecznościowych.
Czytaj więcejStawia sobie nawet ambitniejszy cel niż Climate Pledge: osiągnięcie zerowej emisji gazów cieplarnianych do 2030 r.
Czytaj więcej