ilość wyników: 101
Stawia sobie nawet ambitniejszy cel niż Climate Pledge: osiągnięcie zerowej emisji gazów cieplarnianych do 2030 r.
Czytaj więcejPo prawie dziesięciu latach rozstał się z Mondelezem.
Czytaj więcejTo jedno z założeń ogłoszonej właśnie globalnej inicjatywy "Future Foods".
Czytaj więcejKampania jest adresowana do dzieci w wieku szkolnym. Ma dotrzeć do 100 tys. odbiorców.
Czytaj więcejPrzez cztery lata był dyrektorem marketingu firmy cukierniczej Wawel.
Czytaj więcejBrytyjsko-holenderski koncern nawiązał współpracę z Uber Eats.
Czytaj więcejNa rynku produktów FMCG niezmiennie króluje trend naturalny i prozdrowotny. Miniony rok przebiegał pod hasłem walki z plastikiem, zero waste i konieczności ograniczenia rozbuchanej konsumpcji.
Czytaj więcejMa ono umożliwić zwiększenie obecności w Europie i skalowanie oferty dla międzynarodowych klientów.
Czytaj więcejNa liście wymarzonych pracodawców są IKEA, Lego, Unilever, P&G i Mondelez. A wśród internetowych gigantów prym wiodą Google i Netflix.
Czytaj więcejPolacy nie przechodzą masowo na wegetarianizm i weganizm, ale jednak coraz częściej do diety włączają potrawy bez mięsa. Na tyle często, że produkty vege stały się ważną częścią oferty dużych wytwórców żywności.
Czytaj więcej