Wyniki wyszukiwania dla tagu - unilever
ilość wyników: 83

Ben & Jerry's rozdaje lody marketing

Ben & Jerry's rozdaje lody

W tym sezonie marka rozda w Polsce 50 tys. kubeczków lodów w 5 miastach.

Czytaj więcej
Etyka czy etykieta? marketing

Etyka czy etykieta?

Sposób na zarobienie na kolejnym trendzie czy odpowiedź na wyzwania współczesności? Certyfikaty ekologiczne i fair trade już nie są niszą, widać je na produktach koncernów i na towarach w dyskontach.

Czytaj więcej
Dove współtworzy bibliotekę zdjęć kobiet #ShowUs marketing

Dove współtworzy bibliotekę zdjęć kobiet #ShowUs

Z globalnego badania marketera wynika, że 70 proc. kobiet nie jest zadowolonych z tego, jak są pokazywane w zdjęciach publikowanych na co dzień w mediach.

Czytaj więcej
Unilever wprowadzi markę Seventh Generation marketing

Unilever wprowadzi markę Seventh Generation

Będą to środki czystości pochodzenia roślinnego.

Czytaj więcej
CMO Mastercarda z tytułem Global Marketer of the Year 2018 marketing

CMO Mastercarda z tytułem Global Marketer of the Year 2018

Raja Rajamannar, dyrektor ds. marketingu i komunikacji organizacji płatniczej Mastercard, otrzymał tytuł od World Federation of Advertisers.

Czytaj więcej
IQ Marketing wprowadza nową markę Unilevera - Love Beauty and Planet marketing

IQ Marketing wprowadza nową markę Unilevera - Love Beauty and Planet

Komunikacja odbywa się w mediach społecznościowych. Produkty są dostępne tylko w drogeriach Rossmann.

Czytaj więcej
Lody Ben & Jerry's wprowadzają nowy smak marketing

Lody Ben & Jerry's wprowadzają nowy smak

Wariant otrzyma wsparcie w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej
Dove: "młode" piękno marketing

Dove: "młode" piękno

Marka Unilevera startuje z rozległymi działaniami edukacyjnymi adresowanymi do młodzieży - pewność siebie ma leżeć u podstaw prawidłowej samooceny i stać się nową definicją piękna.

Czytaj więcej
180heartbeats + Jung v. Matt z trzema nagrodami Epica Awards reklama

180heartbeats + Jung v. Matt z trzema nagrodami Epica Awards

To jedyna agencja z Polski, która została wyróżniona w konkursie.

Czytaj więcej
Unilever wdraża kolejny program wspierający kobiety marketing

Unilever wdraża kolejny program wspierający kobiety

Startuje program "Dove Self-Esteem - Budowanie pozytywnej samooceny" - pierwsza polska edycja globalnego projektu marki z portfolio Unilevera.

Czytaj więcej