Wyniki wyszukiwania dla tagu - unique-one
ilość wyników: 23
Maciej Olszanka: Siedem ważnych zjawisk 2022 roku opinie

Szybko zmieniające się trendy konsumenckie skłaniały nas do odważniejszego podejścia, generowania większej liczby kampanii opartych na danych i historii bardziej skoncentrowanej na odbiorcach - pisze Maciej Olszanka, strategy director Unique One.

Czytaj więcej
Edyta Walenciej: Dekalog trendów na nowy rok opinie

Wprowadzanie nowych trendów do komunikacji marek nigdy nie było łatwe, niezależnie od poziomu doświadczenia marketera i agencji. A implementacja trendów jest dziś kluczowa. To warunek osiągnięcia efektywności - pisze Edyta Walenciej, digital manager, Unique One

Czytaj więcej
Konsument szuka korzyści [NEXT DAY STUDIO] marketing

Czy branżę wsparcia sprzedaży i programów lojalnościowych także dotknie kryzys? Może być odwrotnie - będzie beneficjentem zjawiska poszukiwania przez konsumentów wartości dodanej.

Czytaj więcej
Znamy laureatów Golden Arrow oraz najlepsze agencje digital i marketing services marketing

W konkursie Golden Arrow zgłoszono rekordową liczbę 165 prac w 23 kategoriach. Nie było grand prix, przyznano za to dwie nagrody specjalne.

Czytaj więcej
Unique One powiększa zarząd marketing

Agencja Unique One powiększyła zarząd o trzy nowe osoby: Aleksandrę Izraelską, Emilię Kostkę i Macieja Olszankę. Grzegorz Bonder niezmiennie pozostaje na stanowisku prezesa.

Czytaj więcej
7 skutecznych innowacji w promocjach marketing

Kulisy akcji promocyjnych Unique One odsłaniają Grzegorz Bonder, Aleksandra Izraelska i Maciej Olszanka.

Czytaj więcej
62 nominacje w konkursie Kreatura 2021 reklama

Zwycięzców poznamy już 25 listopada.

Czytaj więcej
SalesTube i H2H.tech agencjami roku; Grand Prix Golden Arrow dla projektu Decathlonu i IKEA marketing

Redakcja "Media Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje digital i marketing services. Poznaliśmy także zwycięzców konkursu "Golden Arrow".

Czytaj więcej
Wierność nadal ważna marketing

Wiele sektorów, które są aktywne w zakresie programów lojalnościowych, nie ucierpiało w czasie lockdownu, a nawet urosło. Chodzi np. o handel spożywczy czy marki FMCG, zwłaszcza żywność. Nie oznacza to jednak, że nie ma wyzwań.

Czytaj więcej
Visa z półtoramiesięczną kampanią [wideo] reklama

Reklamy towarzyszą loterii z nagrodami za ok. 1 mln zł.

Czytaj więcej