ilość wyników: 21
Czy branżę wsparcia sprzedaży i programów lojalnościowych także dotknie kryzys? Może być odwrotnie - będzie beneficjentem zjawiska poszukiwania przez konsumentów wartości dodanej.
Czytaj więcejW konkursie Golden Arrow zgłoszono rekordową liczbę 165 prac w 23 kategoriach. Nie było grand prix, przyznano za to dwie nagrody specjalne.
Czytaj więcejAgencja Unique One powiększyła zarząd o trzy nowe osoby: Aleksandrę Izraelską, Emilię Kostkę i Macieja Olszankę. Grzegorz Bonder niezmiennie pozostaje na stanowisku prezesa.
Czytaj więcejKulisy akcji promocyjnych Unique One odsłaniają Grzegorz Bonder, Aleksandra Izraelska i Maciej Olszanka.
Czytaj więcejRedakcja "Media Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje digital i marketing services. Poznaliśmy także zwycięzców konkursu "Golden Arrow".
Czytaj więcejWiele sektorów, które są aktywne w zakresie programów lojalnościowych, nie ucierpiało w czasie lockdownu, a nawet urosło. Chodzi np. o handel spożywczy czy marki FMCG, zwłaszcza żywność. Nie oznacza to jednak, że nie ma wyzwań.
Czytaj więcejReklamy towarzyszą loterii z nagrodami za ok. 1 mln zł.
Czytaj więcejCodziennie do wygrania są nagrody z puli 1,5 mln produktów. W maju odbędzie się losowanie nagrody głównej - 150 tys. zł.
Czytaj więcejFirmy chętne do jej przeprowadzenia mogą się zgłaszać do 22 lutego.
Czytaj więcej