Wyniki wyszukiwania dla tagu - uokik
ilość wyników: 28

Vectra kupuje Multimedia Polska marketing

Vectra kupuje Multimedia Polska

Powstanie prawdopodobnie największy operator kablowy w kraju.

Czytaj więcej
120 mln zł kary dla Volkswagen Polska za aferę "Dieselgate" marketing

120 mln zł kary dla Volkswagen Polska za aferę "Dieselgate"

To najwyższa w historii kara za naruszenie praw konsumentów w Polsce. Firma ma prawo odwołać się do sądu.

Czytaj więcej
Black Red White zapłaci ponad ćwierć miliona kary za kampanię reklamową [wideo] reklama

Black Red White zapłaci ponad ćwierć miliona kary za kampanię reklamową [wideo]

Firma meblarska obiecywała tańsze meble, ale okazało się, że promocja nie obejmuje całości asortymentu.

Czytaj więcej
Vectra chce przejąć Multimedia Polska marketing

Vectra chce przejąć Multimedia Polska

Jeśli transakcja dojdzie do skutku, powstanie największy w kraju operator kablowy o zasięgu 4,3 mln gospodarstw domowych.

Czytaj więcej
T-Mobile wybronił się przed 4,5 mln zł kary marketing

T-Mobile wybronił się przed 4,5 mln zł kary

Apelacja od kary nałożonej przez UOKiK okazała się skuteczna.

Czytaj więcej
Jeronimo Martins inwestorem strategicznym sieci Piotr i Paweł? marketing

Jeronimo Martins inwestorem strategicznym sieci Piotr i Paweł?

Jak informuje "Głos Wielkopolski", właściciel sklepów Biedronka, złożył najwyższą ofertę na sieć Piotr i Paweł.

Czytaj więcej
Plus musi jednak zapłacić 4,5 mln zł kary za reklamy reklama

Plus musi jednak zapłacić 4,5 mln zł kary za reklamy

Sprawa dotyczy kampanii z 2009 r.

Czytaj więcej
Dentsu Aegis Network Polska przejmuje Propeller Film reklama

Dentsu Aegis Network Polska przejmuje Propeller Film

UOKiK wyraził zgodę na transakcję.

Czytaj więcej
UOKIK nakłada 26 mln zł kary na Aflofarm reklama

UOKIK nakłada 26 mln zł kary na Aflofarm

Zdaniem urzędu suplementy RenoPuren Zatoki Hot i RenoPuren Zatoki Junior były prezentowane w reklamach tak, aby sprawiały wrażenie, że mają właściwości lecznicze.

Czytaj więcej
Tele-konsumenci pod ochroną marketing

Tele-konsumenci pod ochroną

70 mln zł kar za nieuczciwe reklamy i agresywny marketing, rekompensaty finansowe dla klientów, przeprosiny w telewizji, a to wszystko w ciągu zaledwie tygodnia - UOKiK zagiął parol na telekomy.

Czytaj więcej