ilość wyników: 9
Polacy wyraźnie częściej - niż przed dwoma, trzema laty - przeglądają papierowe gazetki sieci handlowych.
Czytaj więcejW raporcie, którego partnerem jest Poczta Polska, pokazujemy, że możemy dziś mówić o renesansie Direct Mailingu w nowej, lepszej i bardzo skutecznej formie.
Czytaj więcejPolskie Stowarzyszenie Marketingu SMB opracowało Kodeks Postępowania i Dobrych Praktyk (KODO) w zakresie ochrony danych osobowych w działaniach marketingu bezpośredniego.
Czytaj więcejBadania zrealizowane przed dwoma miesiącami przez Stowarzyszenie wspólnie z ARC Rynek i Opinia sugerują, że decyzja IKEA nie spodoba się Polakom.
Czytaj więcejPandemia napędza recesję gospodarczą i skłania konsumentów do weryfikacji potrzeb i nawyków zakupowych. Marketerzy i agencje nieustannie muszą reagować na te wyzwania, aby być blisko klientów - podkreśla Urszula Zarańska, dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Czytaj więcejŚwiat, który znaliśmy, zmienia się bardzo szybko. Podpowiemy Ci jak dostosować się do nowych wyzwań, co robić teraz i jak planować działania, które będą potrzebne za chwilę.
Czytaj więcejO wyzwaniach, nowych projektach i badaniach, a także o zmianie perspektywy myślenia i działania w wymagających czasach w przededniu kolejnej edycji Forum Marketingu Zintegrowanego (4-5 listopada), mówi Urszula Zarańska-Skarżyńska, dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Czytaj więcejWszyscy nasi partnerzy (a jest ich ponad 170) wprowadzili zmiany w firmach w wyniku ograniczeń związanych z COVID-19 - pisze dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB Urszula Zarańska.
Czytaj więcejPierwsza w rejonie CEE konferencja o AR i VR w marketingu oraz sprzedaży odbędzie się w Polsce.
Czytaj więcej