ilość wyników: 21
O tym, że innowacja marketingowa nie musi zawsze oznaczać wielkich inwestycji i zaawansowanych technologii, mówią Marcin Bełza i Piotr Gąsienica-Daniel z firmy doradczej One Eleven
Czytaj więcejTo pierwszy spot dla marki leków przeciwbólowych zrealizowany przez agencję AżTuNagle.
Czytaj więcejWartość segmentu produktów bez recepty w aptekach stacjonarnych i w aptekach internetowych w 2019 r. osiągnęła 16,61 mld zł (liczone w cenach detalicznych).
Czytaj więcejNajwięcej nominacji otrzymała agencja mediowa - Wavemaker.
Czytaj więcejLaunch wspiera kampania m.in. w TV i online autorstwa FCB Bridge2Fun, Selfish3 i Badi Badi.
Czytaj więcejKomunikacja marki z portfolio USP Zdrowie obejmie główne stacje TV i kanały tematyczne.
Czytaj więcejAutorem kreacji jest agencja 2012.
Czytaj więcejCzy dom mediowy jest od tego, by kupować licencje branżowych serwisów marketingowych dla swoich klientów? Ten niestandardowy "zakup" mediów jest jednym z warunków toczącego się przetargu USP Zdrowie. Mediowcy nie kryją oburzenia.
Czytaj więcejZ MEC odchodzą kolejni klienci. Całą sytuację ratuje niedawna wygrana USP Zdrowie. W opałach jest PHD Media Direction po utracie Unilevera. Co dalej z Polkomtelem?
Czytaj więcejZOG traci obsługę platformy "z plusem". MEC będzie bronił się w Kompanii Piwowarskiej, a Media Direction OMD siada na gorący fotel Polkomtela. Media online tego klienta już przegrał.
Czytaj więcej