ilość wyników: 8
Oceniają: Maciej Bojda, senior creative, 19 Południk i Maciej Maciejewski, co-founder, Spin Off Agency.
Czytaj więcejPortal zrealizował filmy wspólnie z Van Purem, producentem piwa Łomża.
Czytaj więcejRozwój oferty audio może pozwolić portalowi konkurować z tradycyjnym radiem.
Czytaj więcejWedług badań Nielsena Polacy coraz częściej wybierają kwas chlebowy jako alternatywę dla gazowanych i słodzonych napojów.
Czytaj więcejOd stycznia tego roku agencje Leo Burnett i należąca do tej samej grupy PZL pracują we wspólnym biurze. Niektórzy z żalem już pożegnali "stary" PZL, ale bliska współpraca obu firm ma duży sens.
Czytaj więcejMimo że w tym roku sprzedaż piwa spadła, browary zwiększyły nakłady na reklamę. Najbardziej wspierana marka to Żywiec.
Czytaj więcejNajwiększa na rynku marka piwa ma nową agencję reklamową. Kampania przygotowana przez poprzednią agencję przyniosła wzrosty sprzedaży, ale agencja pracuje już dla konkurencji.
Czytaj więcejPo siedmiu miesiącach rynek złocistego napoju urósł o 9 proc.
Czytaj więcej