ilość wyników: 15
Paweł Heba dołącza do zarządu spółki z Grupy Empik.
Czytaj więcejKrótkie wideoklipy tworzone są podczas kwarantanny przez widzów z różnych krajów.
Czytaj więcejO tym, jak technologia ratuje nas przed izolacją w dobie pandemii, pisze Ewa Leksander, copywriter w Schulz brand friendly.
Czytaj więcejSwoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja już 23 października.
Czytaj więcejJury zdecydowało również o przyznaniu dwóch nagród specjalnych.
Czytaj więcejSerwis ogłasza nową identyfikację wizualną oraz podjęcie współpracy z Viacomem.
Czytaj więcejProgram kierowany jest do dzieci w wieku 4-10 lat. Nowa stacja trafia do oferty reklamowej Premium TV.
Czytaj więcejRównocześnie nadawca powiększa dział badań.
Czytaj więcejJury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za pracę "Porter Podbity Śliwką" zrealizowaną przez DBA Box Office dla Browaru Jabłonowo.
Czytaj więcejCzy Netflix skazany jest na polskim rynku na sukces? Czy ma realną i godną uwagi konkurencję? Czy stoczy bój z piratami? To pierwsze pytania, które nasuwają się po starcie oferty amerykańskiego serwisu w naszym kraju.
Czytaj więcej