ilość wyników: 7
W podziale na grupy mediowe najwięcej udziałów miało GroupM - 32,4 proc.
Czytaj więcejSMG i ZOG zostały wystawione na próbę i muszą walczyć o utrzymanie ważnych klientów. Domaniewska stoi? Na pewno w przetargach.
Czytaj więcejBroker jest w sytuacji kryzysowej, prawdopodobnie największej w swojej historii w Polsce.
Czytaj więcejZ połączenia Publicisu i Omnicomu może powstać największa grupa negocjacyjna. Oczywiście, jeśli wszystkie ze stron będą chciały współpracować.
Czytaj więcejTo będzie jedna z najcięższych jesieni ZOG-u. Kilku ważnych klientów agencji w jednym momencie rozpisało przetargi. Sytuacji nie ułatwiają spekulacje, kto jeszcze odejdzie w związku ze zmianą szefa.
Czytaj więcejSzef BRTVP wybrał chyba najlepszy moment na swoje odejście. Telewizja publiczna toczy się po równi pochyłej, którą trudno będzie zatrzymać.
Czytaj więcejJakub Potrzebowski jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych szefów domów mediowych w Polsce. Miał lepsze i gorsze okresy, szczególnie po opisaniu przez niniejszy magazyn jego licznych powiązań biznesowych, jednak ZOG trzymał się w czołówce największych. Do czasu. Teraz odszedł ze stanowiska.
Czytaj więcej