ilość wyników: 28
Kampania jest obecna w mediach do końca czerwca, a materiały z historiami z domów można oglądać na kanale YouTube IKEA Polska.
Czytaj więcejAgencja znalazła się również wśród nowo ogłoszonych nominowanych.
Czytaj więcejKampanię, która ruszyła 7 lutego, przygotowała agencja VMLY&R, produkcją spotów w reżyserii Kuby Michalczuka zajęła się Papaya Films.
Czytaj więcejMedia zaplanował i kupił Media Direction OMD.
Czytaj więcejNa short listy w międzynarodowym konkursie reklamowym, w którym ambasadorkami i jurorkami są wyłącznie kobiety, trafiły prace McCann Poland i VMLY&R Poland.
Czytaj więcejOd 2017 r. związany był z Cheil Poland.
Czytaj więcejReprezentują Feeders Agency.
Czytaj więcejSama naklejka "eko" nie wystarczy. Marki muszą wiedzieć, jak skorzystać z ogromnego potencjału trendu proekologicznego i nastawienia na zrównoważony rozwój. W badaniu zrealizowanym za pomocą BrandAsset® Valuator Marcin Pawilno-Pacewicz oraz Maciej Sobczyński z VMLY&R wskazują drogę do sukcesu.
Czytaj więcejKampania prowadzona jest w digitalu: YouTube, TikTok, a także w mediach społecznościowych zaproszonych do współpracy influencerów.
Czytaj więcejProjekt otrzymał Żółty Ołówek w kategorii Media (prasa i outdoor) i Drewniany w kategorii Integrated.
Czytaj więcej