Wyniki wyszukiwania dla tagu - vmly-r-poland
ilość wyników: 12

Marki zaangażowane to marki wyraziste reklama

Marki zaangażowane to marki wyraziste

Jeśli udaje się pogodzić cel klienta i cel agencji poprzez zrobienie czegoś dobrego dla świata, miasta, sąsiadów, zwierzaków lub oceanów, to idealnie - uważa Dawid Szczepaniak, dyrektor kreatywny VML&YR Poland, która niedawno otrzymała Grand Prix i Tytanowego Lwa w Cannes za "Ostatni Twój Weekend".

Czytaj więcej
Omnicom holdingiem reklamowym roku na Cannes Lions [wideo] reklama

Omnicom holdingiem reklamowym roku na Cannes Lions [wideo]

McCann New York, FCB New York oraz Wieden & Kennedey Portalnd zdobyły po dwa grand prix.

Czytaj więcej
VMLY&R Poland z grand prix na festiwalu Cannes Lions [wideo] reklama

VMLY&R Poland z grand prix na festiwalu Cannes Lions [wideo]

Przyznano jej także tytuł Agencji Roku w kategorii Good.

Czytaj więcej
Brąz na festiwalu w Cannes: "Ostatni Twój Weekend" reklama

Brąz na festiwalu w Cannes: "Ostatni Twój Weekend"

Projekt zgłosiła agencja VMLY&R Poland, która była jego pomysłodawcą wraz z portalem Gazeta.pl.

Czytaj więcej
Zapomniane słowo na H opinie

Zapomniane słowo na H

W świecie biznesu znane są przypadki, w których to, co dziś nazywane jest strategią rynkową, wczoraj nazywano hipokryzją.

Czytaj więcej
Ostatni "Twój Weekend" z dwiema nominacjami do Cannes Lions reklama

Ostatni "Twój Weekend" z dwiema nominacjami do Cannes Lions

W kategoriach Titanium i Glass będzie walczyć m.in. z Nike, Adidas, HBO, The New York Times, Gillette, L'Oreal i Volvo.

Czytaj więcej
VMLY&R Poland i VMLY&R London z innowacyjnym projektem dla Bridgestone [wideo] marketing

VMLY&R Poland i VMLY&R London z innowacyjnym projektem dla Bridgestone [wideo]

Agencje stworzyły system do mierzenia ciśnienia w oponach (TPMS) dla kierowców i właścicieli flot.

Czytaj więcej
Premiera jogurtów Fantasia wsparta minikolekcją odzieży Femi Stories marketing

Premiera jogurtów Fantasia wsparta minikolekcją odzieży Femi Stories

To pierwsza taka oferta w Europie.

Czytaj więcej
Gazeta.pl kupuje i zamyka "Twój Weekend" media-prasa

Gazeta.pl kupuje i zamyka "Twój Weekend"

Chodzi o symboliczny koniec epoki uprzedmiotawiania kobiet. Inicjatorami i pomysłodawcami akcji są Gazeta.pl i VMLY&R Poland, a jej głównymi partnerami firmy Mastercard i Bank BGŻ BNP Paribas,

Czytaj więcej
Cheetos rusza z konkursem i kampanią marketing

Cheetos rusza z konkursem i kampanią

Kampania pod hasłem "A Ty, co widzisz w Cheetos?" obejmuje TV, kina, kanał digital, w tym media społecznościowe (YouTube, Facebook) oraz samplingi.

Czytaj więcej