Wyniki wyszukiwania dla tagu - vmly-r
ilość wyników: 82
Skąd? Dokąd? (5) marketing

Cotygodniowa porcja informacji o najważniejszych awansach, transferach i zmianach personalnych w branży marketingu, reklamy i mediów.

Czytaj więcej
Raport SAR: 10-procentowy przeciętny wzrost płacy całkowitej reklama

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło wyniki nowego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych realizowanego corocznie dla zrzeszonych w SAR podmiotów, we współpracy z opracowującą wyniki badania firmą WTW Consulting.

Czytaj więcej
UOKiK grozi T-Mobile wysoką karą za reklamy reklama

Hasło "1200 GB za darmo przez rok" ma wprowadzać w błąd; pomimo sygnałów operator go nie zmienił.

Czytaj więcej
Cannes Lions 2022: Lwy znów zaryczały na Lazurowym Wybrzeżu. reklama

Po dwóch latach nieobecności spowodowanej pandemią branża kreatywna wróciła do Cannes by celebrować najbardziej kreatywne prace na świecie. O festiwalu piszą Bartosz Jeglejewski i Tomasz Ziemiański, creative group heads Publicis Worldwide Poland.

Czytaj więcej
Cannes Lions: Gong, Publicis, Papaya Films, VMLY&R, MSL i Wavemaker z Lwami reklama

Na LinkedIn i Facebooku "Media Marketing Polska" można śledzić relację z festiwalu Cannes Lions, którą prowadzą Bartosz Jeglejewski i Tomek Ziemiański z Publicis Worldwide Poland.

Czytaj więcej
Samsung startuje z pierwszą kampanią 3D DOOH w Polsce media-ooh

Trójwymiarową reklamę z udziałem Żabsona można obejrzeć na ekranie Screen Network na budynku hotelu Marriott w Warszawie.

Czytaj więcej
T-Mobile z walentynkową kampanią na nośnikach AMS media-ooh

VMLY&R dostosowała do przestrzeni miejskiej key visual kampanii autorstwa DDB Warszawa.

Czytaj więcej
Jak nie być boomerem? - Niepokorne Z (4) marketing

Publikujemy ostatni z serii artykułów, w których cztery młode autorki przyglądają się przekonaniom i stereotypom dotyczącym pokolenia Z.

Czytaj więcej
Jak nie być boomerem? - Niepokorne Z (3) marketing

Publikujemy trzeci z serii artykułów, w których cztery młode autorki przyglądają się przekonaniom i stereotypom dotyczącym pokolenia Z.

Czytaj więcej
Jak nie być boomerem? - Niepokorne Z (2) marketing

Publikujemy drugi z serii artykułów, w których cztery młode autorki przyglądają się przekonaniom i stereotypom dotyczącym pokolenia Z.

Czytaj więcej