ilość wyników: 82
Cotygodniowa porcja informacji o najważniejszych awansach, transferach i zmianach personalnych w branży marketingu, reklamy i mediów.
Czytaj więcejStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło wyniki nowego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych realizowanego corocznie dla zrzeszonych w SAR podmiotów, we współpracy z opracowującą wyniki badania firmą WTW Consulting.
Czytaj więcejHasło "1200 GB za darmo przez rok" ma wprowadzać w błąd; pomimo sygnałów operator go nie zmienił.
Czytaj więcejPo dwóch latach nieobecności spowodowanej pandemią branża kreatywna wróciła do Cannes by celebrować najbardziej kreatywne prace na świecie. O festiwalu piszą Bartosz Jeglejewski i Tomasz Ziemiański, creative group heads Publicis Worldwide Poland.
Czytaj więcejNa LinkedIn i Facebooku "Media Marketing Polska" można śledzić relację z festiwalu Cannes Lions, którą prowadzą Bartosz Jeglejewski i Tomek Ziemiański z Publicis Worldwide Poland.
Czytaj więcejTrójwymiarową reklamę z udziałem Żabsona można obejrzeć na ekranie Screen Network na budynku hotelu Marriott w Warszawie.
Czytaj więcejVMLY&R dostosowała do przestrzeni miejskiej key visual kampanii autorstwa DDB Warszawa.
Czytaj więcejPublikujemy ostatni z serii artykułów, w których cztery młode autorki przyglądają się przekonaniom i stereotypom dotyczącym pokolenia Z.
Czytaj więcejPublikujemy trzeci z serii artykułów, w których cztery młode autorki przyglądają się przekonaniom i stereotypom dotyczącym pokolenia Z.
Czytaj więcejPublikujemy drugi z serii artykułów, w których cztery młode autorki przyglądają się przekonaniom i stereotypom dotyczącym pokolenia Z.
Czytaj więcej