Wyniki wyszukiwania dla tagu - vmly-r
ilość wyników: 86
Cannes Lions 2023: Mistrzostwa w ratowaniu świata opinie

Raz do roku, przez pięć czerwcowych dni, branża reklamowa docenia tych, którzy ratują świat, dzięki swoim kampaniom i aktywacjom. Piszę to bez cienia ironii, bo znowu nagrodzono fantastyczne prace, które rzeczywiście zmieniają świat na lepszy.

Czytaj więcej
Cannes Lions 2023: 180HB, DDB, McCann, Ogilvy i VMLY&R na short-listach reklama

Na LinkedIn i Facebooku “MMP" można śledzić relacje z festiwalu.

Czytaj więcej
Skąd? Dokąd? (14) marketing

W najnowszym odcinku m.in. o awansach w VMLY&R oraz zmianach w zespole influencer marketingu agencji Stor9.

Czytaj więcej
PZL z "ukraińską" kampanią dla Heyah reklama

Hasłem "Heyah Ukraińcy!" marka należąca do T-Mobile Polska zwraca się do swoich ukraińskich klientów, informując o ofercie nielimitowanych rozmów do Ukrainy.

Czytaj więcej
Skąd? Dokąd? (5) marketing

Cotygodniowa porcja informacji o najważniejszych awansach, transferach i zmianach personalnych w branży marketingu, reklamy i mediów.

Czytaj więcej
Raport SAR: 10-procentowy przeciętny wzrost płacy całkowitej reklama

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło wyniki nowego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych realizowanego corocznie dla zrzeszonych w SAR podmiotów, we współpracy z opracowującą wyniki badania firmą WTW Consulting.

Czytaj więcej
UOKiK grozi T-Mobile wysoką karą za reklamy reklama

Hasło "1200 GB za darmo przez rok" ma wprowadzać w błąd; pomimo sygnałów operator go nie zmienił.

Czytaj więcej
Cannes Lions 2022: Lwy znów zaryczały na Lazurowym Wybrzeżu. reklama

Po dwóch latach nieobecności spowodowanej pandemią branża kreatywna wróciła do Cannes by celebrować najbardziej kreatywne prace na świecie. O festiwalu piszą Bartosz Jeglejewski i Tomasz Ziemiański, creative group heads Publicis Worldwide Poland.

Czytaj więcej
Cannes Lions: Gong, Publicis, Papaya Films, VMLY&R, MSL i Wavemaker z Lwami reklama

Na LinkedIn i Facebooku "Media Marketing Polska" można śledzić relację z festiwalu Cannes Lions, którą prowadzą Bartosz Jeglejewski i Tomek Ziemiański z Publicis Worldwide Poland.

Czytaj więcej
Samsung startuje z pierwszą kampanią 3D DOOH w Polsce media-ooh

Trójwymiarową reklamę z udziałem Żabsona można obejrzeć na ekranie Screen Network na budynku hotelu Marriott w Warszawie.

Czytaj więcej