Wyniki wyszukiwania dla tagu - vogue
ilość wyników: 10

W listopadzie "Vogue" o sztuce media-prasa

W listopadzie "Vogue" o sztuce

Najnowszy numer z dopiskiem "Art", który redakcja przygotowała z artystką Pauliną Ołowską, ukazuje się z dwiema okładkami do wyboru.

Czytaj więcej
Nie mamy programmatica, nie mamy odsłonówek media-internet

Nie mamy programmatica, nie mamy odsłonówek

Problemem internetu w ogóle, a w Polsce szczególnie, jest pogoń za klikami, którą wymusił taki, a nie inny system reklamowy. Sprawiło to, że treści są potwornie ubogie i niskiej jakości - mówi Hanna Rydlewska, redaktor prowadząca Vogue.pl i dyrektor działu digital Vogue.

Czytaj więcej
Empik promuje festiwal Apostrof marketing

Empik promuje festiwal Apostrof

Wystartowała akcja Książkowy Zestaw Ratunkowy.

Czytaj więcej
Spanie na bogato marketing

Spanie na bogato

Eve Sleep chce zrewolucjonizować rynek materacy - nie tyle pod względem technologicznym, ile dystrybucji i komunikacji. Za międzynarodową marką stoją Polacy. Choć start-up powstał na Wyspach.

Czytaj więcej
Polski "Vogue" ma już wydanie internetowe media-internet

Polski "Vogue" ma już wydanie internetowe

Za projekt i produkcję Vogue.pl odpowiada Mets/WM Content.

Czytaj więcej
Z New Age Media do "Vogue'a" media-prasa

Z New Age Media do "Vogue'a"

Dominika Jóźwiak i Marta Weczera dołączyły do polskiej ekipy pisma.

Czytaj więcej
Konkurs marki Flügger dla projektantów wnętrz marketing

Konkurs marki Flügger dla projektantów wnętrz

Za opracowanie koncepcji i mechaniki konkursu, pomysłu na nagrody oraz działania wspierające odpowiadała agencja S4.

Czytaj więcej
Badura reklamuje kolekcję jesień-zima w telewizji reklama

Badura reklamuje kolekcję jesień-zima w telewizji

W kampanii występuje ambasadorka marki Aneta Kręglicka w duecie z Anną Jagodzińską.

Czytaj więcej
Już oficjalnie: polski "Vogue" w przyszłym roku media-prasa

Już oficjalnie: polski "Vogue" w przyszłym roku

Polska edycja pisma ma się wyraźnie różnić od innych 22 wydań.

Czytaj więcej
Więcej luksusu w G+J opinie

Więcej luksusu w G+J

Sprzedaż najsłabszego ze swoich tytułów wydawca tłumaczy nową strategią biznesową, którą krótko można określić: "idziemy w luksus". Nie brakuje jednak sygnałów z rynku, że to strategia na przeczekanie, aż wreszcie dojdzie do globalnej sprzedaży G+J.

Czytaj więcej