ilość wyników: 32
Zenith w Polsce nie mógł stanąć do walki o budżet mediowy Carlsberga przez stałą obsługę Kompanii Piwowarskiej. Z dużym wstydem musi mierzyć się Shell - trwają bojkoty wokół tego postępowania i agencje chcąc nie chcąc z niego rezygnują.
Czytaj więcejDotychczasowy szef tej marki Michał Szaniecki wyjechał do Australii, gdzie będzie dyrektorem marki Volkswagen.
Czytaj więcejKarę nałożył UOKiK za inne ceny na półkach i w kasach oraz brak cen przy towarach w sklepach sieci dyskontowej.
Czytaj więcejJak przetrwać i wygrać pandemię? Czego marki mogą, a czego muszą się nauczyć z pandemii? Cybermarketing i cyberkonsument czyli świat po COVID19 - to tematy konferencji, która w tym roku odbędzie się online.
Czytaj więcejHasło kampanii: "Włóż Skodę do koszyka".
Czytaj więcejTo najwyższa w historii kara za naruszenie praw konsumentów w Polsce. Firma ma prawo odwołać się do sądu.
Czytaj więcejDecyzje UOKiK ułatwiają konsumentom dochodzenie ewentualnych roszczeń w sądach.
Czytaj więcejSpot jest dziełem agencji DDB i domu produkcyjnego Papaya Films.
Czytaj więcejSuperb pokazuje, że to, co jeszcze niedawno było zarezerwowane dla nielicznych, dziś może być dostępne dla wielu - przekonuje Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Skody.
Czytaj więcejDziałania w sieci kin Cinema City, w tym z wykorzystaniem marketingu sensorycznego, koordynuje New Age Media.
Czytaj więcej