ilość wyników: 12
Za reżyserię spotu odpowiadał Andreas Nilsson.
Czytaj więcejŚwiat, który znaliśmy, zmienia się bardzo szybko. Podpowiemy Ci jak dostosować się do nowych wyzwań, co robić teraz i jak planować działania, które będą potrzebne za chwilę.
Czytaj więcejO wyzwaniach, nowych projektach i badaniach, a także o zmianie perspektywy myślenia i działania w wymagających czasach w przededniu kolejnej edycji Forum Marketingu Zintegrowanego (4-5 listopada), mówi Urszula Zarańska-Skarżyńska, dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Czytaj więcejTak polscy konsumenci oceniają marki samochodów. A kto wygrywa w kategorii nowoczesności?
Czytaj więcejNominowani są w kategorii New Director Of The Year.
Czytaj więcejO 14. edycji nowojorskiej konferencji specjalnie dla "MMP" pisze Katarzyna Pawlikowska - ekspert ds. konsumenckich i społecznych zachowań kobiet, założycielka Garden of Words Group.
Czytaj więcejOd 2019 r. wszystkie modele będą dostępne w wersjach zelektryfikowanych.
Czytaj więcejMuzyka w polskich reklamach to na ogół albo przeróbki wielkich przebojów - zgodnie z zasadą: lubimy najbardziej to, co dobrze znamy - albo utwory z banków dźwięków, czyli stocka.
Czytaj więcejMałgorzata Ohme będzie rozmawiać z matkami znanych osób, Piotr Kędzierski opowie o grach komputerowych, a Piotr Najsztub poprowadzi talk-show.
Czytaj więcejPowstała na podstawie spotu szwedzkiej agencji Forsman & Bodensfors.
Czytaj więcej