ilość wyników: 7
Ma ponad 10-letnie doświadczenie w realizacji różnych projektów m.in. dla marek The Coca-Cola Company i grupy PSA oraz Adidas, Reebok i Żywiec.
Czytaj więcejZa przygotowanie i realizację strategii komunikacji koncernu Volvo w Polsce odpowiada dom mediowy Mindshare.
Czytaj więcejNowy team seniorski w agencji. Obaj wcześniej pracowali w Grey Group Poland.
Czytaj więcejDyrektorzy kreatywni z Leo Burnett zmieniają agencję.
Czytaj więcejNajwiększy, globalny serwis społecznościowy ukończył 10 lat. Można by rzec, iż za nim całkiem szczęśliwe dzieciństwo, a przed nim niełatwy okres dojrzewania. To samo o sobie mogą powiedzieć inne media społecznościowe. Spójrzmy, co już umieją i czego jeszcze muszą się nauczyć.
Czytaj więcejPrzetargi zawsze ożywiają rynek. Agencje fullserwisowe prezentują swoje strategie. Podobnie sporo dzieje się na rynku interaktywnym. Kilka konkursów mediowych zakończyło się przedłużeniem współpracy.
Czytaj więcej