Wyniki wyszukiwania dla tagu - warexpo
ilość wyników: 7

Skórkę od banana wyrzuć do BIO reklama

Skórkę od banana wyrzuć do BIO

To jedno z haseł prostej, ale pomysłowej kampanii edukacyjnej o segregacji odpadów i recyklingu realizowanej przez m. st Warszawa na nośnikach Warexpo.

Czytaj więcej
Junior od Warexpo: bardziej smart i więcej city media-ooh

Junior od Warexpo: bardziej smart i więcej city

Prototypowy nośnik digital signage i zarazem wielofunkcyjny mebel miejski przeszedł już półroczne testy.

Czytaj więcej
Wodociąg w słupie Warexpo media-ooh

Wodociąg w słupie Warexpo

Celem kampanii jest zachęcanie mieszkańców Warszawy do picia wody z kranu oraz promowanie zdrowego i ekologicznego trybu życia.

Czytaj więcej
Nowe warszawskie słupy reklamowe Warexpo media-ooh

Nowe warszawskie słupy reklamowe Warexpo

Nowy nośnik to dwa razy więcej powierzchni reklamowej - na jednym słupie można powiesić nie trzy, jak dotychczas, a sześć plakatów o wymiarach 120 x 180 cm.

Czytaj więcej
Rynek OOH: sprzedaż o 4,4 proc. niższa media-ooh

Rynek OOH: sprzedaż o 4,4 proc. niższa

IGRZ szacuje wielkość sprzedaży całego rynku OOH po trzecim kwartale roku 2017 na kwotę ponad 344,9 mln zł.

Czytaj więcej
OOH notuje kolejne wzrosty media-ooh

OOH notuje kolejne wzrosty

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawiła dane dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2016 r., ale Cityboard Media poddaje w wątpliwość ich poprawność.

Czytaj więcej
Digital a estetyka miasta media-ooh

Digital a estetyka miasta

Czy cyfrowe nośniki zaśmiecają krajobraz, czy dodają wartości?

Czytaj więcej