ilość wyników: 28
To już kolejny rok z takimi cięciami wydatków.
Czytaj więcejDo Life on Mars dołączył także Andrzej Błachut jak senior art director.
Czytaj więcejReklamując bezalkoholowe piwo "narzeka", że brak w nim... alkoholu.
Czytaj więcejProducent piwa nietypowo namawia do zwrotu butelek.
Czytaj więcejW segment inwestują największe browary.
Czytaj więcejNajwiększy reklamodawca w branży jeszcze zwiększył swoje nakłady.
Czytaj więcejTrener piłkarskiej reprezentacji ambasadorem kolejnej marki.
Czytaj więcejPiwna marka sposobi się na mundial.
Czytaj więcejRusza kampania "Biało-Czerwoni" z Adamem Nawałką.
Czytaj więcejCo piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw. W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola. Optymizm kibiców też nie poraża - na finał Euro z udziałem naszej reprezentacji liczy 4 proc. Polaków.
Czytaj więcej