Wyniki wyszukiwania dla tagu - warner-bros-discovery
ilość wyników: 11
NEM Zagreb 2023 - znamy program media-tv

Niecały miesiąc przed rozpoczęciem NEM Zagreb 2023 organizatorzy ujawnili pełną agendę trzeciej edycji wydarzenia. Trzy dni w stolicy Chorwacji zdominują wystąpienia eksperckie, panele dyskusyjne i prezentacje nowych produkcji. Za częścią z nich stoi TVP.

Czytaj więcej
“Barbie" najbardziej dochodowym filmem w historii Warner Bros media-inne

Uzyskawszy globalne wpływy z biletów kinowych w kwocie ponad 1,34 mld dol. "Barbie" nieznacznie wyprzedza dotychczasowego rekordzistę - "Harry Potter i Insygnia Śmierci: część 2" z 2011 roku.

Czytaj więcej
NEM Dubrovnik 2023 - dzień drugi media-tv

7 czerwca w programie wielkiego spotkania branży telewizyjnej w Dubrowniku znalazło się 7 wystąpień głównych mówców, TV Tech Showcase i niezapomniana Noc NEM.

Czytaj więcej
Kolejne telewizje dołączają do grona uczestników NEM Dubrovnik 2023 media-tv

Udział w tegorocznej edycji potwierdziły właśnie dwa kolejne podmioty: TV Media Group i Planet TV.

Czytaj więcej
Sky is the limit? SkyShowtime wkracza na polski rynek media-internet

Kolejny gracz VoD rozpoczyna działalność w Polsce. Jego debiut wymusza ruchy największych graczy, którzy zdążyli się już okopać na swoich pozycjach. SkyShowtime wkracza na ciekawy i dynamiczny rynek, daleki od nasycenia.

Czytaj więcej
NEM Dubrovnik 2023: 10 keynote speakerów na 10-lecie media-tv

Wśród nich menedżerowie z United Group, Warner Bros. Discovery, SkyShowtime, Beta Film i All3Media International.

Czytaj więcej
TVN właścicielem Vod.pl [wideo] media-tv

- Uczynimy z niego największy serwis AVoD w kraju - zapowiada nowy właściciel.

Czytaj więcej
Anna Putts pokieruje marketingiem Netfliksa w regionie CEE media-internet

Wcześniej była szefową marketingu Samsunga i UPC, a przechodzi z HBO.

Czytaj więcej
W 2021 r. TVN miał przychody z reklam wyższe o blisko 11% niż rok wcześniej media-tv

Wyniosły blisko 1,62 miliarda złotych.

Czytaj więcej
Katarzyna Bosacka powraca w programach "MądrzeGotujemy" media-tv

To wspólny projekt TVN i Carrefour Polska, realizacją zajmuje się BrandTime.

Czytaj więcej