ilość wyników: 7
WarnerMedia ogłosił skład nowego sześcioosobowego zespołu kierowniczego odpowiedzialnego za integrację WarnerMedia Entertainment Networks i Warner Bros. w regionie EMEA.
Czytaj więcejIdeą naszej marki jest nauka przez zabawę. Staramy się to robić sięgając zarówno do naszej tradycji, jak i po rozwiązania ze świata cyfrowego - mówi Beata Kucejko, szefowa marketingu LEGO na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie.
Czytaj więcejWynik został osiągnięty w dwa tygodnie od premiery.
Czytaj więcejPośród 250 uczestniczek znalazły się kobiety ze świata mediów i marketingu.
Czytaj więcejPublikujemy fragment książki Agaty Jakóbczak "Transformersi. Superbohaterowie polskiej reklamy 80.-90." (Znak Literanova).
Czytaj więcejMarka odzieży z portfolio LPP wprowadziła na rynek kolekcję inspirowaną książką J. K. Rowling i wspiera launch kampanią.
Czytaj więcejPromocja nowego filmu Christophera Nolana z wykorzystaniem nowoczesnej techniki.
Czytaj więcej