Wyniki wyszukiwania dla tagu - warszawa
ilość wyników: 116
E-sklep spożywczy Barbora wchodzi na polski rynek marketing

Barbora należy do litewskiej grupy Maxima, właściciela m.in. sieci Stokrotka w Polsce.

Czytaj więcej
Lavazza ogłasza dwuletnią współpracę z WOŚP marketing

Włoska marka kawy zdecydowała się na wsparcie największej polskiej akcji charytatywnej.

Czytaj więcej
Ströer wprowadza Shoppera - pierwszy z MetroPakietów media-ooh

Mają one usprawnić planowanie kampanii w warszawskim metrze.

Czytaj więcej
Raport o start-upach na 5-lecie Google for Startups w Polsce marketing

W ciągu 5 lat liczba polskich start-upów wzrosła dwukrotnie, obecnie działa ich około 4,5 tys., a 1800 zrzesza Google for Startups.

Czytaj więcej
Dostawy z DeliGoo już w Warszawie marketing

Specjalizujący się w dostawach na żądanie polski startup DeliGoo uruchomił oddział w Warszawie, oferując restauratorom i przedsiębiorcom ze stolicy szybkie dostawy posiłków oraz przesyłek. To już 20. miasto, w którym obecni są kurierzy firmy.

Czytaj więcej
Pyszne.pl w kampanii "Jem u siebie" wykorzystuje zdjęcia z dronów reklama

Serwis oferujący dostawy jedzenia stawia tym razem na lokalność, koncentrując się na charakterystycznych miejscach z Warszawy, Krakowa i Wrocławia.

Czytaj więcej
Rusza 21. konkurs Galerii Plakatu AMS media-ooh

Tegoroczne hasło to: "Jedenaste: Nie produkuj śmieci".

Czytaj więcej
Delidelivery.pl: nowy portal do zamawiania jedzenia w Warszawie marketing

Uruchomił go restaurator Artur Jarczyński, właściciel takich restauracji jak: U Szwejka, Jeff`s, Podwale 25 Kompania Piwna, Der Elefant, Otto Pompieri i St Antonio.

Czytaj więcej
BE Media - koncentrujemy się na rozwoju naszych klientów PROMOCJA

BE Media to agencja, która łączy markę z grupą docelową. Oferuje możliwości i zasoby, by pomóc firmom każdej wielkości, wykorzystując pełną gamę dostępnych kanałów.

Czytaj więcej
Życie na sześciu calach - Multiscreen Day 2020 [wideo] media-inne

Konsumpcja wideo, zmiany zachodzące w streamingu, nowe pomysły na social media i rosnąca siła gamingu to tematy tegorocznej piątej edycji konferencji Multiscreen Day organizowanej przez Media Marketing Polska.

Czytaj więcej