ilość wyników: 148
Nad tym, co przyjęcie różnych modeli biznesowych może oznaczać z perspektywy Netfliksa, użytkowników i branży reklamowej zastanawia się Daria Sacha, COO Group M. Jej komentarz przeczytacie tylko w MMP Online.
Czytaj więcejTo polski odpowiednik formatu stworzonego przez brazylijską grupę Porta Dos Fundos.
Czytaj więcejKampanię, która ruszyła 7 lutego, przygotowała agencja VMLY&R, produkcją spotów w reżyserii Kuby Michalczuka zajęła się Papaya Films.
Czytaj więcejTo jeden z pięciu młodych talentów wyłonionych w redakcyjnym plebiscycie MMP High Five, które zmieniają oblicze polskiego marketingu. Czech odpowiada w Lego za komunikację w mediach w Polsce, krajach bałtyckich i na Ukrainie.
Czytaj więcejW 2021 r. nie było ani jednego programu w polskiej telewizji, który przekroczyłby granicę 5 mln widzów, pokazuje opracowanie Wavemakera na podstawie danych Nielsena. Analiza agencji wyłączająca transmisje imprez sportowych pokazuje taką sytuację po raz pierwszy w historii polskiej TV.
Czytaj więcejW spocie reklamowym gwiazda "Milionerów" przekonuje, że można liczyć na rankomat.pl przy podejmowaniu optymalnych decyzji zakupowych.
Czytaj więcejOd samego początku ten przetarg budził wiele emocji. M.in. za sprawą listy zaproszonych agencji.
Czytaj więcejGroupM odnotował spore zainteresowanie dojrzalszych pracowników (osób ok. 40. roku życia) programem "First job in digital" realizowanym wiosną i latem tego roku.
Czytaj więcejSpot wyreżyserował Maciej Kowalczuk.
Czytaj więcejTak uważa 58% polskich internautów.
Czytaj więcej