Wyniki wyszukiwania dla tagu - wavemaker
ilość wyników: 70

Internet nowym królem media-internet

Internet nowym królem

Stało się - Internet wskoczył na najwyższy stopień podium w kategorii wydatków reklamowych. Na drugie miejsce zepchnął telewizję. To już chyba zmiana nieodwracalna.

Czytaj więcej
Wavemaker: Reklamy leków i suplementów najbardziej irytują Polaków reklama

Wavemaker: Reklamy leków i suplementów najbardziej irytują Polaków

Co czwarty polski internauta uważa, że medycyna konwencjonalna bardziej szkodzi niż leczy, a niemal co trzeci uważa, że duże dawki witaminy C pomagają walczyć z nowotworem - pokazuje HealthWave, badanie agencji Wavemaker.

Czytaj więcej
Maja Sablewska w kampanii marki Perwoll [wideo] reklama

Maja Sablewska w kampanii marki Perwoll [wideo]

Henkel wspiera ideę #RethinkFashion.

Czytaj więcej
"Ubezpiecz jak ojciec, baw się jak tata" - zachęca Nationale-Nederlanden [wideo] reklama

"Ubezpiecz jak ojciec, baw się jak tata" - zachęca Nationale-Nederlanden [wideo]

W nowej kampanii ubezpieczyciel przekonuje, że odpowiedzialne ojcostwo idzie w parze z byciem fajnym tatą.

Czytaj więcej
Wavemaker o preferencjach konsumentów wobec marek marketing

Wavemaker o preferencjach konsumentów wobec marek

49% konsumentów wie, jaką markę chce kupić, jeszcze zanim w ogóle planuje zakup w danej kategorii.

Czytaj więcej
Trzeba być czujnym media-inne

Trzeba być czujnym

Mamy jeden z najwyższych wskaźników retencji, czyli utrzymania klientów. Z jednej strony świadczy to o sile agencji, które są w stanie utrzymać budżety klientów, a z drugiej o kryzysie zaufania, który jednak ich skłania do nieustannych przeglądów ofert - mówi Paweł Gala, CEO Wavemakera.

Czytaj więcej
Bilety lotnicze w promocji smartfonów Honor marketing

Bilety lotnicze w promocji smartfonów Honor

Vouchery na przelot do jednego z 16 europejskich miast otrzymają nabywcy telefonów Honor 20 i Honor 20 Lite.

Czytaj więcej
Burgery po szwedzku marketing

Burgery po szwedzku

Wszystko, co oferujemy w naszych restauracjach, ma być premium. Jeśli chodzi o żywność, jesteśmy najbliżej celu. Ale premium to też dogodna lokalizacja, wysoki standard wyposażenia budynków zgodny z najnowszymi trendami - mówi Jerzy Jakubiak, country manager Poland w Max Premium Burgers.

Czytaj więcej
Wavemaker: Polacy podzieleni w kwestii zaangażowania marek w LGBTQ+ marketing

Wavemaker: Polacy podzieleni w kwestii zaangażowania marek w LGBTQ+

Blisko połowa polskich internautów uważa, że marki nie powinny angażować się we wsparcie społeczności LGBTQ+. Niekoniecznie stoi to w sprzeczności z ich systemem wartości, 6 na 10 badanych uważa po prostu, że firmy powinny być neutralne światopoglądowo, pokazuje badanie Wavemaker.

Czytaj więcej
Gong i Loyalty Point Agencjami Roku według "Media & Marketing Polska" marketing

Gong i Loyalty Point Agencjami Roku według "Media & Marketing Polska"

Gala była także ceremonią rozdania nagród w konkursie Golden Arrow.

Czytaj więcej