Wyniki wyszukiwania dla tagu - wavemaker
ilość wyników: 82

Wilkinson Sword wchodzi do świata e-sportu reklama

Wilkinson Sword wchodzi do świata e-sportu

Koncepcję kreatywną kampanii oraz działania z influencerami przygotowała agencja TeamPlay.

Czytaj więcej
GroupM: Ponad połowa CMO w Polsce to kobiety media-inne

GroupM: Ponad połowa CMO w Polsce to kobiety

Na rynku agencji reklamowych i mediowych statystyki są znacznie mniej wyrównane - większością spółek zarządzają mężczyźni.

Czytaj więcej
Huawei zmienia strategię reklamową marketing

Huawei zmienia strategię reklamową

Będzie walczył ceną.

Czytaj więcej
Izabela Albrychiewicz: Należy grać fair play media-inne

Izabela Albrychiewicz: Należy grać fair play

Zagrania w przetargach nadal rozmijają się z wyznaczonymi tam standardami. Gwarancje cenowe wykraczające poza reguły fair play powtarzają się, branża działa więc przeciwko sobie, ale i swoim klientom - mówi Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce.

Czytaj więcej
Dzięki czemu WOŚP odnosi sukcesy? marketing

Dzięki czemu WOŚP odnosi sukcesy?

W niedzielę 12 stycznia po raz 28. cała Polska będzie emocjonować się finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dr Jolanta Tkaczyk, ekspertka ds. marketingu z Akademii Leona Koźmińskiego, tłumaczy na czym polega wizerunkowa moc WOŚP.

Czytaj więcej
IKEA zwraca uwagę na dolegliwość samotności w święta [wideo] reklama

IKEA zwraca uwagę na dolegliwość samotności w święta [wideo]

Wystartowała kampania stworzona przez Przestrzeń.

Czytaj więcej
Huawei: W 2020 r. możemy jeszcze zwiększyć budżet marketing

Huawei: W 2020 r. możemy jeszcze zwiększyć budżet

Chińska firma stara się walczyć nie tylko ceną, ale także marketingowo.

Czytaj więcej
Huawei reaguje na kryzys, zwiększając nakłady na reklamę [wideo] marketing

Huawei reaguje na kryzys, zwiększając nakłady na reklamę [wideo]

Chiński koncern właśnie startuje z najdroższą kampanią.

Czytaj więcej
"Ostatni Twój Weekend" ze złotem w konkursie Epica Awards reklama

"Ostatni Twój Weekend" ze złotem w konkursie Epica Awards

Na konkurs wpłynęło w tym roku 3410 zgłoszeń z 61 krajów.

Czytaj więcej
Drugie Śniadanie - ocena spotu [wideo] reklama

Drugie Śniadanie - ocena spotu [wideo]

Łukasz Skalik, dyrektor kreatywny z Insignia i Marcin Grabowski, copywriter z Grey Group oceniają spot Drugiego Śniadania Dawtony.

Czytaj więcej