Wyniki wyszukiwania dla tagu - wavemaker
ilość wyników: 78

Dzięki czemu WOŚP odnosi sukcesy? marketing

Dzięki czemu WOŚP odnosi sukcesy?

W niedzielę 12 stycznia po raz 28. cała Polska będzie emocjonować się finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dr Jolanta Tkaczyk, ekspertka ds. marketingu z Akademii Leona Koźmińskiego, tłumaczy na czym polega wizerunkowa moc WOŚP.

Czytaj więcej
IKEA zwraca uwagę na dolegliwość samotności w święta [wideo] reklama

IKEA zwraca uwagę na dolegliwość samotności w święta [wideo]

Wystartowała kampania stworzona przez Przestrzeń.

Czytaj więcej
Huawei: W 2020 r. możemy jeszcze zwiększyć budżet marketing

Huawei: W 2020 r. możemy jeszcze zwiększyć budżet

Chińska firma stara się walczyć nie tylko ceną, ale także marketingowo.

Czytaj więcej
Huawei reaguje na kryzys, zwiększając nakłady na reklamę [wideo] marketing

Huawei reaguje na kryzys, zwiększając nakłady na reklamę [wideo]

Chiński koncern właśnie startuje z najdroższą kampanią.

Czytaj więcej
"Ostatni Twój Weekend" ze złotem w konkursie Epica Awards reklama

"Ostatni Twój Weekend" ze złotem w konkursie Epica Awards

Na konkurs wpłynęło w tym roku 3410 zgłoszeń z 61 krajów.

Czytaj więcej
Drugie Śniadanie - ocena spotu [wideo] reklama

Drugie Śniadanie - ocena spotu [wideo]

Łukasz Skalik, dyrektor kreatywny z Insignia i Marcin Grabowski, copywriter z Grey Group oceniają spot Drugiego Śniadania Dawtony.

Czytaj więcej
Świeżoznawcy - nowa ogólnopolska kampania Biedronki [wideo] reklama

Świeżoznawcy - nowa ogólnopolska kampania Biedronki [wideo]

Promuje pracowników sieci dyskontów jako ekspertów od jakości i świeżości.

Czytaj więcej
"Ostatni Twój Weekend" ze srebrem na Jay Chiat Awards 2019 reklama

"Ostatni Twój Weekend" ze srebrem na Jay Chiat Awards 2019

To pierwsza w historii festiwalu nagroda dla polskiej agencji.

Czytaj więcej
Internet nowym królem media-internet

Internet nowym królem

Stało się - Internet wskoczył na najwyższy stopień podium w kategorii wydatków reklamowych. Na drugie miejsce zepchnął telewizję. To już chyba zmiana nieodwracalna.

Czytaj więcej
Wavemaker: Reklamy leków i suplementów najbardziej irytują Polaków reklama

Wavemaker: Reklamy leków i suplementów najbardziej irytują Polaków

Co czwarty polski internauta uważa, że medycyna konwencjonalna bardziej szkodzi niż leczy, a niemal co trzeci uważa, że duże dawki witaminy C pomagają walczyć z nowotworem - pokazuje HealthWave, badanie agencji Wavemaker.

Czytaj więcej