Wyniki wyszukiwania dla tagu - wedel
ilość wyników: 14
Żeby robić fabuły, trzeba robić reklamy reklama

O branży produkcyjnej, pracy w czasach pandemii i możliwościach polskich studiów na arenie międzynarodowej rozmawiamy z Magdaleną Widuch i Rolandem Lewińskim ze studia Coloroffon.

Czytaj więcej
Muzyka przekazuje wartości marki [wideo] marketing

Różne są sposoby konsumpcji muzyki i środki dotarcia do odbiorców, ale w każdym pokoleniu wywołuje ona równie silne emocje. Marki mogą i powinny je wykorzystać. Muszą jednak robić to na podstawie spójnej strategii - mówią Michał Krajewski i Mateusz Szmigiero z agencji Cord Warsaw.

Czytaj więcej
Cord Warsaw, Juice Sound i Jaguarec z nominacjami w Music+Sound Awards reklama

Zwycięzców międzynarodowego konkursu poznamy 16 lipca br.

Czytaj więcej
Marta Ulman senior startegic plannerem w GoldenSubmarine reklama

W agencji pracuje od dwóch lat.

Czytaj więcej
Znamy wyniki XII edycji Superbrands marketing

Po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach niezależnego badania marek. W czołówce najsilniejszych brandów: Rossmann, Allegro, Google, Wedel i Milka.

Czytaj więcej
Trzy nowe programy w jesiennej "ramówce" Onetu media-internet

Małgorzata Ohme będzie rozmawiać z matkami znanych osób, Piotr Kędzierski opowie o grach komputerowych, a Piotr Najsztub poprowadzi talk-show.

Czytaj więcej
Zebra: reaktywacja reklama

Lotte Wedel powitało jesień nową platformą komunikacyjną i rozległą kampanią. Firma żegna się z Wargorrem - sięga do źródeł i historii marki.

Czytaj więcej
Wedel zaprasza do gry w Memory marketing

Lotte Wedel wspiera Mieszankę Wedlowską.

Czytaj więcej
Przyjemność normalności panie-przodem

Kolejne międzynarodowe koncerny uczyły Jolantę Borowską skomplikowanej budowy aktu przyjemności. Pod mleczną pianką retailowego cappuccino kryje się wieloletnie doświadczenie i dbałość o szczegóły. Przy czym konsument ma tego składu nie znać - tylko jego efektem się delektować.

Czytaj więcej
Czekolada nie zawsze słodka marketing

W świecie globalnej Północy kawa i czekolada kojarzy się wyłącznie z przyjemnością. A co na to mieszkańcy globalnego Południa, którzy zbierają ziarna kakaowca? Czy sprawiedliwy handel ma znaczenie dla polskich konsumentów?

Czytaj więcej