ilość wyników: 10
Tytuł Marketera Roku przypadł firmie Maspex, a Marki Roku - Yope.
Czytaj więcejW corocznym rankingu efektywności najwyższą pozycję zajął McCann.
Czytaj więcejNa koncie ma projekty digitalowe, ATL i 360 zrealizowane m.in. dla takich klientów jak Coca-Cola, Sprite, mBank, Alior Bank, ING, Adidas, Volvo, Tymbark, Generali, LOT, Pepco, Play czy Polkomtel.
Czytaj więcejAdamczyk doświadczenie zawodowe zdobywał głównie w MediaCom Warszawa, gdzie przez niemal 10 lat koncentrował się na projektach realizowanych na rzecz Procter & Gamble.
Czytaj więcejNa rynek trafiają batony Tak Prosto.
Czytaj więcejZmiany na stanowisku dyrektora strategii w agencji.
Czytaj więcejZasięgowa kampania obejmie głównie TV, internet i OOH.
Czytaj więcejW segmencie czekolady w Polsce wiele się ostatnio działo. Wielki wyścig Krafta i Wedla odbył się przy poważnym ścięciu wydatków reklamowych.
Czytaj więcejW agencji doszło do znaczących zmian kadrowych. Nowe osoby i awanse pojawiły się w działach kreacji i strategii.
Czytaj więcejW ciągu kilku miesięcy nastąpiła wymiana niemal wszystkich szefów marketingu najważniejszych kategorii leków OTC z portfolio koncernu. Marketer chce utrzymać wysokie pozycje w poszczególnych segmentach rynku. Szczególną uwagę zwraca na rynek suplementów diety, koncentrując się na marce Vigor.
Czytaj więcej