Wyniki wyszukiwania dla tagu - whatsapp
ilość wyników: 8

McGuffin zbadał gotowość użytkowników do płacenia za darmowe aplikacje media-internet

McGuffin zbadał gotowość użytkowników do płacenia za darmowe aplikacje

Największą gotowość do płacenia wykazali użytkownicy WhatsApp, a największą kwotę miesięcznie zadeklarowali użytkownicy YouTube.

Czytaj więcej
Przychody z aplikacji i gier mobilnych wzrosły w pierwszym półroczu o 15% marketing

Przychody z aplikacji i gier mobilnych wzrosły w pierwszym półroczu o 15%

Po względem tempa wzrostu przychodów i liczby pobrań Google Play wyprzedziło AppStore - wynika z danych Sensor Tower.

Czytaj więcej
Facebook stworzy cyfrowy portfel pod nazwą Calibra marketing

Facebook stworzy cyfrowy portfel pod nazwą Calibra

Informacje o kontach i dane finansowe klientów Calibry nie będą wykorzystywane do poprawy targetowania reklam.

Czytaj więcej
Facebook będzie współpracować z pięcioma agencjami reklama

Facebook będzie współpracować z pięcioma agencjami

Oprócz Wieden + Kennedy, która obsługuje flagową markę, będą to Leo Burnett, Ogilvy, BBDO i Droga5.

Czytaj więcej
Facebook planuje integrację Instagrama, WhatsApp i Messengera media-internet

Facebook planuje integrację Instagrama, WhatsApp i Messengera

Aplikacje będą nadal działać samodzielnie, ale ujednolicona zostanie ich infrastruktura techniczna - informuje "New York Times".

Czytaj więcej
Google uruchamia polskojęzyczną wersję Asystenta media-internet

Google uruchamia polskojęzyczną wersję Asystenta

Pierwszymi firmami, z którymi można porozmawiać za pośrednictwem polskiego Asystenta, są Play oraz eSky.

Czytaj więcej
Nie ogłaszajmy końca Snapchata opinie

Nie ogłaszajmy końca Snapchata

Snapchat zrewolucjonizował świat social mediów. Dajmy mu szansę.

Czytaj więcej
Eurobest 2016 okiem jurora opinie

Eurobest 2016 okiem jurora

- Poziom zgłoszeń był bardzo zróżnicowany - od projektów, które nie zaskakiwały niczym poza faktem, że ktoś zdecydował się wydać pieniądze na ich zgłoszenie, aż po rzeczy, które zachwycały od pierwszego wejrzenia - pisze Artur Szatkowski, creative technology consultant w Hypermedia Linked by Isobar.

Czytaj więcej