ilość wyników: 25
W tym tygodniu w przygotowanym przez Małgorzatę Obielak przeglądzie m.in. o tym, jak zmieniają się zachowania konsumentów w internecie, co najchętniej kupują oraz jakie platformy najczęściej wybierają do zakupu produktów czy usług.
Czytaj więcejWhatsApp ułatwia wysyłanie wiadomości, LinkedIn - planowanie postów, a Twitter wprowadza nowe opcje kierowania reklam. O tych i innych nowościach ze świata social mediów pisze Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcejKampanie świąteczne ruszyły pełną parą, o czym w przeglądzie nowości z mediów społecznościowych pisze Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcejW przeglądzie przygotowanym jak zwykle przez Małgorzatę Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics, m.in. o nowych narzędziach Mety dla twórców, świątecznym przewodniku marketingowym TikToka oraz partnerstwie Snapchata z Amazonem.
Czytaj więcejRękę na pulsie social mediów trzyma Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcejMożliwa zmiana wiąże się z planami budowy Metaverse - nowego "oczka w głowie" Marka Zuckerberga.
Czytaj więcej- Natomiast jest to kolejny argument, że należy mieć dywersyfikację źródeł zasięgu i ruchu - mówi Michał Bednarczyk, media manager w ContentHouse.
Czytaj więcejPrzez ok. 6 godzin w poniedziałek główna strona Facebooka nie ładowała się w ogóle, Instagram i WhatsApp były dostępne, ale nie można było załadować nowych treści ani wysłać wiadomości.
Czytaj więcejBudżet to 750 mln dol.
Czytaj więcejPrzy pomocy platform i narzędzi Facebooka ludzie starali się uczynić ten trudny rok przymusowego odosobnienia nieco mniej samotnym i niepozbawionym poczucia wspólnoty z innymi.
Czytaj więcej