ilość wyników: 16
Przy pomocy platform i narzędzi Facebooka ludzie starali się uczynić ten trudny rok przymusowego odosobnienia nieco mniej samotnym i niepozbawionym poczucia wspólnoty z innymi.
Czytaj więcejWraz z jednym z najpopularniejszych youtuberów w Polsce LTTM oferuje dotarcie do konsumentów za pomocą gifów umieszczanych na platformie GIPHY.
Czytaj więcejO tym, jak pandemia COVID-19 odwróciła ich złą passę i jakie znajdują nowe zastosowania, pisze Jakub Bugieda, senior communications planner w Spark Foundry.
Czytaj więcejRaport Facebooka "State of Small Business" został przygotowany we współpracy z Bankiem Światowym oraz OECD. W badaniu wzięło udział ponad 30 tysięcy firm z sektora MŚP z ponad 50 krajów.
Czytaj więcejNowe narzędzie Messenger Rooms umożliwia grupowe rozmowy wideo, do których można dołączyć w ich trakcie.
Czytaj więcejWszystko wskazuje na to, że żyjemy w złotej epoce social mediów. Jak długo ona potrwa? Jak wpłynie na internet i branżę marketingową? I przede wszystkim - jak budować wizerunek w świecie, w którym 14-latek dysponuje możliwościami i danymi, o których marketerzy 10 lat temu mogli tylko pomarzyć?
Czytaj więcejBardziej Vkontakte niż Facebook. Yandex równie często jak Google, Alisa zamiast Aleksy. Rosyjski internet jest światem osobnym i dość nam obcym - ze względu na barierę językową, słabe relacje między państwami ich obywatelami oraz historyczne resentymenty.
Czytaj więcejMa przypominać, że Facebook jest właścicielem szeregu produktów, w tym aplikacji WhatsApp i Instagram.
Czytaj więcejNajwiększą gotowość do płacenia wykazali użytkownicy WhatsApp, a największą kwotę miesięcznie zadeklarowali użytkownicy YouTube.
Czytaj więcejPo względem tempa wzrostu przychodów i liczby pobrań Google Play wyprzedziło AppStore - wynika z danych Sensor Tower.
Czytaj więcej