Wyniki wyszukiwania dla tagu - wieden-kennedy
ilość wyników: 13

Nike składa hołd Kobe Bryantowi reklama

Nike składa hołd Kobe Bryantowi

Dwuminutowy spot nosi tytuł "Mamba Forever", co jest nawiązaniem do przydomka koszykarza Los Angeles Lakers.

Czytaj więcej
Coca-Cola Energy wchodzi z impetem na rynek amerykański [wideo] reklama

Coca-Cola Energy wchodzi z impetem na rynek amerykański [wideo]

Kampanię marketingową inauguruje spot "Show Up" z udziałem Martina Scorsese i Jonah Hilla wyemitowany podczas Super Bowl.

Czytaj więcej
Milka apeluje, by "obdarować tych, którzy dzielą się sercem" [wideo] reklama

Milka apeluje, by "obdarować tych, którzy dzielą się sercem" [wideo]

Marka Mondeleza ze świąteczną kampanią i nową piosenką "You've Got The Love".

Czytaj więcej
Justine Armour dyrektor kreatywną Grey New York reklama

Justine Armour dyrektor kreatywną Grey New York

Stanowisko CCO pozostawało nieobsadzone od odejścia Andreasa Dahlqvista do DDB w 2017 r.

Czytaj więcej
Facebook będzie współpracować z pięcioma agencjami reklama

Facebook będzie współpracować z pięcioma agencjami

Oprócz Wieden + Kennedy, która obsługuje flagową markę, będą to Leo Burnett, Ogilvy, BBDO i Droga5.

Czytaj więcej
Nagrody Webby wręczone po raz 23. [wideo] reklama

Nagrody Webby wręczone po raz 23. [wideo]

Wieden + Kennedy uznano za Agencję Roku.

Czytaj więcej
Serena Williams głosem "szalonych" kobiet w spocie Nike [wideo] reklama

Serena Williams głosem "szalonych" kobiet w spocie Nike [wideo]

Film "Dream Crazier" pokazany po raz pierwszy podczas wręczenia Oscarów ma już ponad 6,5 mln wyświetleń na YouTube.

Czytaj więcej
Papaya Films producentem kampanii Deliveroo [wideo] reklama

Papaya Films producentem kampanii Deliveroo [wideo]

Za kreację odpowiada agencja Wieden + Kennedy, a za reżyserię filmów - duet The Sacred Egg.

Czytaj więcej
Gwiazdygitalizm opinie

Gwiazdygitalizm

Celebryci, reklama i nowy cyfrowy świat według Marcina Nowaka, dyrektora kreatywnego w agencji Lowe GGK.

Czytaj więcej
Kampanie Super Bowl wyznaczają trendy opinie

Kampanie Super Bowl wyznaczają trendy

Marki Oreo, Audi, Tide oraz Volkswagen zareagowały błyskawicznie podczas awarii na stadionie w Nowym Orleanie.

Czytaj więcej