Wyniki wyszukiwania dla tagu - wielka-brytania
ilość wyników: 37
Platformy cyfrowe czy media drukowane? media-prasa

Platformy mediów społecznościowych stanowią zagrożenie dla całego społeczeństwa ze względu na rozprzestrzenianie fałszywych wiadomości. Zaufane, sprawdzone i zweryfikowane źródła informacji są coraz istotniejsze w walce z negatywnym wpływem społecznym tych platform - uważa Niki West z Newsworks.

Czytaj więcej
Shell zamiast Royal Dutch Shell marketing

Koncern paliwowy zamierza zmienić nazwę i przenieść siedzibę z Holandii do Wielkiej Brytanii.

Czytaj więcej
BMB dla Nike - kampania o sprzedawcach [wideo] reklama

Hasłem "Zapytaj naszych sportowców" ("Ask Our Athletes") marka chce zasugerować, że klienci otrzymują znacznie więcej niż zwykłą obsługę, gdy wchodzą do sklepu Nike.

Czytaj więcej
Philip Morris chce zaprzestać sprzedaży papierosów w Wielkiej Brytanii do 2030 r. marketing

Jacek Olczak, CEO Philip Morris International, uważa, że rząd brytyjski powinien potraktować papierosy tak jak samochody o napędzie spalinowym, których sprzedaż ma być zakazana od 2030 r.

Czytaj więcej
Rekordowa widownia rozmowy z księciem Harrym i Meghan Markle media-tv

90-minutową rozmowę przeprowadzoną przez Oprah Winfrey i wyemitowaną w niedzielny wieczór przez stację CBS obejrzało w Stanach Zjednoczonych ponad 17 milionów widzów.

Czytaj więcej
Amazon otworzył pierwszy sklep bez kas w Londynie marketing

To w ogóle pierwszy stacjonarny sklep Amazona poza Stanami Zjednoczonymi.

Czytaj więcej
Publicis Groupe UK przejmuje agencję marketingową Octopus Group reklama

Annette King, CEO Publicis Groupe UK, uważa, że B2B, w którym specjalizuje się przejmowana agencja, to "obszar dużego wzrostu".

Czytaj więcej
Boohoo kupuje marki Dorothy Perkins, Wallis i Burton za 25 mln funtów marketing

Transakcja nie obejmuje 214 sklepów stacjonarnych tych marek w Wielkiej Brytanii.

Czytaj więcej
"The Crown", sezon 4 - recenzja [wideo] kultywator-branzowy

Jako rozrywkę na najwyższym poziomie, choć niekoniecznie lekcję historii serial poleca Filip Beźnicki, digital strategy director, Havas Media Group.

Czytaj więcej
Dr Martens planuje debiut giełdowy marketing

Spodziewana wycena rynkowa brytyjskiego producenta obuwia to 3 mld funtów.

Czytaj więcej