Wyniki wyszukiwania dla tagu - wielka-brytania
ilość wyników: 13

David Beckham powołuje nowy team marketingowy marketing

David Beckham powołuje nowy team marketingowy

Brytyjski piłkarz-celebryta rozstaje się z dotychczasowym partnerem - XIX Entertainment, firmą zajmującą się m.in. managementem artystów oraz produkcją muzyczną i telewizyjną.

Czytaj więcej
Marks & Spencer wraca do reklam "food porn" reklama

Marks & Spencer wraca do reklam "food porn"

Za kampanię odpowiada agencja Grey London.

Czytaj więcej
Miller Coors szuka nowej agencji dla Coors Light reklama

Miller Coors szuka nowej agencji dla Coors Light

Agencja 72&Sunny, obsługująca piwną markę na rynku amerykańskim od 2015 r., najprawdopodobniej nie weźmie udziału w nowym przetargu.

Czytaj więcej
Piłkarze Tottenham Hotspur i kogut w reklamie sponsorskiej Audi reklama

Piłkarze Tottenham Hotspur i kogut w reklamie sponsorskiej Audi

Spot jest niekonwencjonalny zgodnie ze sloganem marki "Ośmiel się być innym".

Czytaj więcej
100 dobrych uczynków na setne urodziny British Airways reklama

100 dobrych uczynków na setne urodziny British Airways

To kontynuacja kampanii "BA Magic 100".

Czytaj więcej
IKEA przypomina, jak ważny jest sen reklama

IKEA przypomina, jak ważny jest sen

Kampania na rynek brytyjski to odpowiedź na badania, w których 63 proc. osób zadeklarowało, że nie wysypia się należycie.

Czytaj więcej
HSBC tłumaczy się z kampanii "Nie jesteśmy wyspą" reklama

HSBC tłumaczy się z kampanii "Nie jesteśmy wyspą"

Kampania mająca być apoteozą otwartości na świat została odebrana jako krytyczny głos w sprawie brexitu.

Czytaj więcej
Chivas sponsorem Manchesteru United marketing

Chivas sponsorem Manchesteru United

Producent whisky nawiązał trzyletnią współpracę z klubem.

Czytaj więcej
McDonald's wycofa plastikowe słomki marketing

McDonald's wycofa plastikowe słomki

Sieć fast foodów, która zużywa 1,8 mln słomek dziennie, chce je wycofać ze sprzedaży - na razie w Wielkiej Brytanii.

Czytaj więcej
Właściciel Lidla celuje w 100 mld euro marketing

Właściciel Lidla celuje w 100 mld euro

Grupa Schwarz, do której należą sieci Kaufland i Lidl, zamierza w tym roku przekroczyć barierę 100 mld euro przychodów.

Czytaj więcej