Wyniki wyszukiwania dla tagu - winiary
ilość wyników: 11
Znamy laureatów Best Brands Poland marketing

Ranking, zainicjowany 20 lat temu w Monachium przez Serviceplan Group, w Polsce został zaprezentowany po raz drugi. Wśród zdobywców "Oskarów marketingu" przyznawanych na podstawie kompleksowego badania GfK są w tym roku: InPost, Winiary, Castorama, Samsung, Lidl (Bio Organic) i JBL.

Czytaj więcej
Wojtek Walczak strategy directorem w Pleju reklama

Stanął na czele nowego działu strategii w agencji.

Czytaj więcej
Marta Ulman senior startegic plannerem w GoldenSubmarine reklama

W agencji pracuje od dwóch lat.

Czytaj więcej
Julia Szostak i Daniel Przygoda obejmują stanowiska creative head w Wavemakerze marketing

Poszerzają swoje kompetencje w agencji contentmarketingowej Wavemaker Content.

Czytaj więcej
Trzy nowe programy w jesiennej "ramówce" Onetu media-internet

Małgorzata Ohme będzie rozmawiać z matkami znanych osób, Piotr Kędzierski opowie o grach komputerowych, a Piotr Najsztub poprowadzi talk-show.

Czytaj więcej
Lidl prześcignął Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r. media-tv

Zeszłoroczny lider spadł o dwie pozycje, prześcignął go także bezpośredni konkurent - T-Mobile. Słabnie sektor finansowy, a marki FMCG zmieniają podejście.

Czytaj więcej
FMCG tnie budżety marketing

Najwięksi marketerzy redukują wydatki reklamowe.

Czytaj więcej
Aj ja jaj, FireFly! opinie

Nie ma firmy, w której wszyscy są zadowoleni. Kiedy jednak pracodawca nie wypłaca pensji, wtedy można sięgać już po rozwiązania prawne. Wszystko wskazuje na to, że tak się już stało w FireFly.

Czytaj więcej
Zmieniamy się razem z rynkiem reklama

Magdalena Surowiec, CEO agencji Lemon Sky, mówi o poszerzaniu kompetencji, trendach rynkowych, a także o przebiegu jej kariery. Bohaterka wywiadu to jedna z najbarwniejszych osób w branży interaktywnej.

Czytaj więcej
Innowacje według producentów kostek marketing

Marketer wprowadza nową, ekspercką platformę komunikacji dla marki Knorr. Nestle nie zasypia gruszek w popiele i sukcesywnie poszerza kategorię swoich produktów, stawiając z jednej strony na innowacje, z drugiej - stosując dość zachowawczą komunikację marki.

Czytaj więcej