Wyniki wyszukiwania dla tagu - wirtualna-polska
ilość wyników: 13
Sebastian Ogórek nowym szefem Wyborcza.biz media-internet

Zastąpi Wojciecha Pelowskiego, który pozostanie współpracownikiem 'Wyborczej".

Czytaj więcej
Piotr Pilewski szefem serwisu Money.pl media-internet

Sebastian Ogórek, dotychczasowy szef Money.pl, przejdzie do WP Magazynu.

Czytaj więcej
Edipresse Polska wzmacnia struktury e-commerce media-prasa

Agnieszka Janota objęła nowo utworzone stanowisko w spółce - head of e-commerce business development.

Czytaj więcej
Google Marketing Platform to skarbnica wiedzy o konsumentach marketing

Rozmawiamy z Joanną Czekaj, dyrektor zarządzającą Sales Tube, agencji, która stworzyła pierwszy na świecie darmowy przewodnik po wszystkich produktach GMP, takich jak Google Analytics 360 czy Campaign Manager 360.

Czytaj więcej
WP z serwisem Vibez adresowanym do młodych użytkowników media-internet

Jest to serwis typu "mobile first", a właściwie "mobile only", wykorzystujący rozwiązania znane z aplikacji społecznościowych.

Czytaj więcej
Kampania "Kino to emocje" ma zwiększyć frekwencję w kinach [wideo] reklama

W spotach występują Joanna Kulig i Marcin Dorociński.

Czytaj więcej
Onet i WP szykują się na wybory prezydenckie media-internet

W niedzielę 28 czerwca w obu portalach obejrzymy wieczory wyborcze ze znanymi prowadzącymi, transmisjami live i gośćmi.

Czytaj więcej
Koronawirus obniżył przychody i zyski grupy Wirtualnej Polski media-internet

Z trudnościami boryka się należący do niej serwis Wakacje.pl, za to wzrosła oglądalność i wpływy reklamowe Telewizji WP.

Czytaj więcej
Kuba Strzyczkowski pokieruje radiową Trójką media-radio

Zastąpi Tomasza Kowalczewskiego. Przed Strzyczkowskim stoi trudne, jeśli nie karkołomne zadanie - ze stacji odeszli już niemal wszyscy najbardziej popularni dziennikarze.

Czytaj więcej
Kanał Sportowy. Rewolucja sportowych mediów w czasie zarazy media-internet

Dwa miesiące po starcie kanał założony przez Mateusza Borka (Polsat), Michała Pola (Wirtualna Polska), Tomasza Smokowskiego (dawniej Canal+ i Polsat) i Krzysztofa Stanowskiego (Weszło) ma prawie ćwierć miliona subskrypcji. To najbardziej imponujący przyrost w historii polskiego YouTube'a.

Czytaj więcej