ilość wyników: 8
Ostatni odcinek "Kuba Wojewódzki Show" wydaje się potwierdzać hipotezę, że o głosy wyborców, szczególnie tych młodszych, warto zabiegać m.in. poprzez najpopularniejsze programy rozrywkowe - pisze Sebastian Hejnowski, prezes zarządu MSL Group.
Czytaj więcejReklamowa ekspedientka z salonu komórkowego w głównej roli w nowej komedii Ryszarda Zatorskiego.
Czytaj więcejAgencja wyspecjalizowała się w reklamach z celebrytami. Reklamowy impresariat artystyczny na Prostej 51?
Czytaj więcej- Celebryta jest naszym delegatem, ale potrzebujemy zarówno dojrzałych celebrytów, jak i dojrzałych publikacji o sławach - mówi kulturoznawca SWPS prof. dr hab. Wiesław Godzic.
Czytaj więcejŁadnie zrobionych produkcji ze świetnie skrojonymi scenariuszami można życzyć stacjom na kolejny rok, tak aby nikt nie przeszedł obok nich obojętnie, pisze Monika Walewska, senior media planner buyer w domu mediowym Starcom.
Czytaj więcejChociaż banki najmocniej obecnie rywalizują o posiadaczy rachunków osobistych i najchętniej zatrudniają do tego znane i lubiane postaci, to bynajmniej nie wyczerpuje to ich zabiegów. Próbują ściągnąć do siebie klientów na różne sposoby... czasem nawet nietypowe.
Czytaj więcejMaciej Burlikowski, "MMP": I znów przychodzi nam pochwalić Playa. Półżartem powiem, że to już trochę nudne.
Czytaj więcejP4, operator sieci Play, oficjalnie przedstawił Kubę Wojewódzkiego jako ambasadora programu "Testuj smartfona". Autorem kampanii nie jest jednak Grandes Kochonos, lecz Grey.
Czytaj więcej