ilość wyników: 17
Naszą misją jest tworzenie najbezpieczniejszej platformy dla użytkowników, która będzie jednocześnie najefektywniejsza dla reklamodawców - przekonuje Rafał Drzewiecki, head of global business marketing, TikTok Central Europe.
Czytaj więcejNagrody redakcja "Media Marketing Polska" wręczyła agencjom, domom mediowym i marketerom 27 maja podczas gali online. Przyznawane są na podstawie największego w Polsce badania satysfakcji klientów rynku agencyjnego przeprowadzanego wespół z instytutem Kantar.
Czytaj więcejTytuł Marki Roku przyznaliśmy WOŚP.
Czytaj więcejDrugi z linii limitowanych zapachów trafił do sprzedaży z końcem stycznia br.
Czytaj więcejWłoska marka kawy zdecydowała się na wsparcie największej polskiej akcji charytatywnej.
Czytaj więcejJerzy Owsiak i Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy stworzyli perfumy we współpracy z firmą Quality Missala.
Czytaj więcejDochód z licytacji zasili powstający fundusz mBanku "M jak malarstwo".
Czytaj więcejW cyklu "Something good to add" rozmawiamy z Jurkiem Owsiakiem - pomysłodawcą, współzałożycielem i prezesem zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy - o tym, jak wygląda współpraca z biznesem z perspektywy NGO.
Czytaj więcejZa kreację odpowiada Plej, za produkcję Shootme.
Czytaj więcej28. finał będzie trzecim z udziałem mBanku w roli partnera strategicznego Fundacji WOŚP.
Czytaj więcej