Wyniki wyszukiwania dla tagu - wunderman
ilość wyników: 9

VML + Y&R = VMLY&R. Powstaje nowa globalna agencja reklama

VML + Y&R = VMLY&R. Powstaje nowa globalna agencja

Nowy podmiot ma dostarczać klientom nowoczesną, w pełni zintegrowaną cyfrową ofertę kreatywną na globalną skalę.

Czytaj więcej
Martin Sorrell odchodzi z WPP reklama

Martin Sorrell odchodzi z WPP

Od 33 lat był CEO największej grupy reklamowej świata.

Czytaj więcej
Piotr Chrobot wraca z Dubaju i zarządza kreacją agencji Life On Mars reklama

Piotr Chrobot wraca z Dubaju i zarządza kreacją agencji Life On Mars

Z Błażejem Soniewickim rozwijają strukturę kreatywno-strategiczną, skupioną na nowych mediach.

Czytaj więcej
Dariusz Andrian na czele Young & Rubicam Brands w Polsce reklama

Dariusz Andrian na czele Young & Rubicam Brands w Polsce

Zastąpi Michała Kazimierczaka, który rozstał się z grupą Y&R.

Czytaj więcej
4 - 1 = 4 opinie

4 - 1 = 4

WPP zmienia strategię prowadzenia biznesu mediowego. MEC połączy się z Maxusem. Na znaczeniu ma zyskiwać Essence.

Czytaj więcej
Microsoft połyka Nokię, pozazdrościł Apple i Google marketing

Microsoft połyka Nokię, pozazdrościł Apple i Google

Obie firmy nie należały u nas do dużych reklamodawców. Jeżeli jednak Microsoft myśli poważnie o zawojowaniu rynku marką Lumia, to może się zmienić.

Czytaj więcej
Zmiana warty w Young & Rubicam Brands opinie

Zmiana warty w Young & Rubicam Brands

Petr Havlíček, CEO Y&R w regionie CEE, nie wyklucza kandydatury Tomasza Wojciechowskiego na stanowisko szefa kreacji w agencji. - Decyzję o mianowaniu dyrektora kreatywnego podejmie Michał Kazimierczak, nowy CEO Grupy Y&R Brands w Polsce, który dołączy do nas w maju - dodaje.

Czytaj więcej
Lumia jak światło w tunelu marketing

Lumia jak światło w tunelu

Czy nowe Lumie z nowym systemem Microsoftu podbudują sprzedaż i wizerunek Nokii? Sądząc po zaangażowaniu marketingowym, fińska firma na to liczy.

Czytaj więcej
Czas na zakupy reklama

Czas na zakupy

Agencje sieciowe częściej wybierają akwizycję jako szybki i pewny sposób na rozwój. Największym zainteresowaniem cieszą się agencje interaktywne. Na zakupach są m.in. JWT, Grupa Ogilvy i Young & Rubicam.

Czytaj więcej