ilość wyników: 14
Karine Madelrieu przez 18 lat pracowała dla Pernod Ricard w Rosji i na Ukrainie.
Czytaj więcejStanowisko to w lipcu br. objął Guillaume Dumont.
Czytaj więcejKozina opuszcza polski oddział agencji.
Czytaj więcejCraig van Niekerk zastępuje Marka Thorne’a, który przeniósł się do Kanady.
Czytaj więcej- Praca w firmie alkoholowej to dla marketera wyzwanie szczególne - mówi Maria Spuz-Szpos z Wyborowa Pernod Ricard.
Czytaj więcejTo jedna z pierwszych aktywności dla marki przygotowana przez agencję McCann & MRM.
Czytaj więcejW kampanii "Wyborowa Party Challenge" wykorzystano spot, który pozwala widzom na wybór wersji wydarzeń. Działania realizuje IQ Marketing.
Czytaj więcejKonsumenci wiedzą o kompromitującym poście marki, ale nie ma to większego wpływu na jej reputację - wynika z badania Fundacji na rzecz reputacji marki Premium Brand zrealizowanego przez Dom Badawczy Maison na panelu Ariadna.
Czytaj więcejWciąż mamy dwucyfrowy wzrost segmentu whisky i widzimy w nim duży potencjał - whisky z produktu niszowego, dla koneserów, staje się bardziej mainstreamowa, sięgają też po nią coraz częściej kobiety - mówi Christian Seel, dyr. marketingu Pernod Ricard Polska.
Czytaj więcejKojarząca się z czasami PRL marka kosmetyków ruszy z pierwszą w historii kampanią, i to przygotowaną metodą crowdsourcingu.
Czytaj więcej