Wyniki wyszukiwania dla tagu - wydawnictwo-naukowe-pwn
ilość wyników: 6
Uodpornij się na wstrząsy [Jonathan Brill, "Dzikie fale"] opinie

Książka Jonathana Brilla błyskotliwie pokazuje, że zamiast "wróżyć z fusów", warto przygotować się zawczasu do przyszłych wyzwań, uzyskując przewagę nad mniej zapobiegliwymi rywalami.

Czytaj więcej
Od A (AI) do Z (zarządzania) - Top 10 książek roku według "MMP" opinie

Ciekawych pozycji było znacznie więcej niż znalazło się w naszym krótkim zestawieniu. Samych nowych książek o AI, wartych polecenia i wydanych w ostatnim roku w Polsce, uzbieralibyśmy z tuzin. Musieliśmy jednak dokonać radykalnych wyborów i wytypować top 10.

Czytaj więcej
Stanisław Trzciński: Świadomie dobrana muzyka przenosi góry marketing

Premierowo publikujemy rozmowę z dr Stanisławem Trzcińskim, autorem wydanej niedawno nakładem Wydawnictwa Naukowego PWN książki "Zarażeni dźwiękiem. Rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji". W druku rozmowa ukaże się w styczniowym wydaniu "Media Marketing Polska".

Czytaj więcej
Portret nanosłuchaczy [Stanisław Trzciński, Zarażeni dźwiękiem - recenzja] marketing

To praca naukowa, na dodatek potężna objętościowo, ale mimo wykorzystania czasem przytłaczającej ilości danych - nie tylko dla profesjonalistów. W dużej mierze za sprawą barwnej osobowości autora i daru opowiadania, który z pewnością posiada.

Czytaj więcej
Mariusz Ryciak: Jak zdobyć lojalność i zjednać sobie konsumentów opinie

Prezentujemy fragment książki "MarkEthic" Mariusza Ryciaka, CMO Answear.com, opublikowanej przez Wydawnictwo Naukowe PWN. Rozmowa z autorem ukazała się w listopadowym numerze "Media Marketing Polska" - można ja także przeczytać online (link na końcu artykułu).

Czytaj więcej
Top 10 - Książki roku 2022 opinie

Liczymy, że nasz wyrobiony czytelnik znajdzie w tym zestawieniu kilka tytułów dla siebie. A może nawet wszystkie dziesięć?

Czytaj więcej