ilość wyników: 6
Książka Jonathana Brilla błyskotliwie pokazuje, że zamiast "wróżyć z fusów", warto przygotować się zawczasu do przyszłych wyzwań, uzyskując przewagę nad mniej zapobiegliwymi rywalami.
Czytaj więcejCiekawych pozycji było znacznie więcej niż znalazło się w naszym krótkim zestawieniu. Samych nowych książek o AI, wartych polecenia i wydanych w ostatnim roku w Polsce, uzbieralibyśmy z tuzin. Musieliśmy jednak dokonać radykalnych wyborów i wytypować top 10.
Czytaj więcejPremierowo publikujemy rozmowę z dr Stanisławem Trzcińskim, autorem wydanej niedawno nakładem Wydawnictwa Naukowego PWN książki "Zarażeni dźwiękiem. Rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji". W druku rozmowa ukaże się w styczniowym wydaniu "Media Marketing Polska".
Czytaj więcejTo praca naukowa, na dodatek potężna objętościowo, ale mimo wykorzystania czasem przytłaczającej ilości danych - nie tylko dla profesjonalistów. W dużej mierze za sprawą barwnej osobowości autora i daru opowiadania, który z pewnością posiada.
Czytaj więcejPrezentujemy fragment książki "MarkEthic" Mariusza Ryciaka, CMO Answear.com, opublikowanej przez Wydawnictwo Naukowe PWN. Rozmowa z autorem ukazała się w listopadowym numerze "Media Marketing Polska" - można ja także przeczytać online (link na końcu artykułu).
Czytaj więcejLiczymy, że nasz wyrobiony czytelnik znajdzie w tym zestawieniu kilka tytułów dla siebie. A może nawet wszystkie dziesięć?
Czytaj więcej