Wyniki wyszukiwania dla tagu - youtube
ilość wyników: 317
Tomasz Teodorczyk: Nasze życie w social mediach media-internet

Managing director Channel Factory Polska mówi m.in. o tym, jak w konsumpcji social mediów millenialsi różnią się od pokolenia Z, czym TikTok wyróżnia się wśród innych platform społecznościowych i jaki potencjał ma YouTube dla marek działających w e-commerce.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (47) media-internet

W tym tygodniu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o nowościach od platform LinkedIn i YouTube, nowej funkcji testowanej przez Instagram oraz możliwym powrocie komunikatora Gadu-Gadu.

Czytaj więcej
Puls VoD - Zymetria z badaniem dla "Media Marketing Polska" media-internet

Premiera realizowanego specjalnie dla "Media Marketing Polska" badania miała miejsce 29 marca podczas konferencji Multiscreen Day.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (46) media-internet

W tym tygodniu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o wycofaniu nakładek reklamowych przez YouTube i zamknięciu przez Metę projektów związanych z NFT, a także nowych narzędziach TikToka i możliwościach dla twórców oferowanych przez Spotify.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (44) media-internet

W nowym odcinku cyklu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o funkcjach testowanych przez Metę, limicie czasu użytkowania dla nastolatków, jaki wprowadza TikTok i o tym, jak YouTube umożliwia tworzenie własnych stacji radiowych.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (43) media-internet

W tym tygodniu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o tym, jak Meta pomaga użytkownikom Facebooka zrozumieć dlaczego widzą te, a nie inne reklamy, kampaniach, które osiągnęły ciekawe rezultaty przy wykorzystaniu narzędzia Advantage+ oraz nowym czacie na Instagramie.

Czytaj więcej
"Drugie śniadanie Mellera" debiutuje na YouTube media-internet

To kontynuacja programu prowadzonego przez 13 lat w TVN24 pod nazwą "Drugie śniadanie mistrzów"

Czytaj więcej
LTTM: 68 milionów złotych dla influencerów marketing

Grupa LTTM (LifeTube, Gameset) podsumowuje 2022 rok. Wypłaciła współpracującym twórcom prawie 70 mln zł, o 5 milionów więcej niż rok wcześniej. Sieć partnerska LifeTube utrzymała 12-procentowy udział w oglądalności YouTube’a w Polsce.

Czytaj więcej
Łukasz Smolarski zrealizował cykl rozmów “Słuchaj, tak to działa" dla Samsunga marketing

Rozmów o związkach technologii i biznesu można posłuchać m.in. na Spotify, a w formie wideopodcastu obejrzeć na kanale Samsunga na YouTube.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (35) media-internet

W dzisiejszym przeglądzie nowości ze świata social mediów, który przygotowała Małgorzata Obielak, e-PR & Social Media specialist w Performics, m.in. dwa rankingi za kończący się rok: najlepszych twórców i reklam według YouTube oraz najlepszych europejskich reklam według TikToka.

Czytaj więcej