Wyniki wyszukiwania dla tagu - youtube
ilość wyników: 227
Pizza Hut z wyzwaniem dla graczy z okazji Światowego Dnia Gier Wideo marketing

Sieć zachęca do budowania największej pizzy świata w grze "Minecraft".

Czytaj więcej
"Prawdziwe gotowanie": Tailor Made PR dla marki Łowicz marketing

W kampanii występują influencerzy kulinarni - Damian Kordas i Anna Łempicka - znani z udziału w programie "MasterChef".

Czytaj więcej
LTTM i Cyber Marian z gifową ofertą dla marek marketing

Wraz z jednym z najpopularniejszych youtuberów w Polsce LTTM oferuje dotarcie do konsumentów za pomocą gifów umieszczanych na platformie GIPHY.

Czytaj więcej
Spot Tiger Energy Drink na czele lipcowego YouTube Ads Leaderboard [wideo] reklama

Drugie miejsce zajął spot sieci komórkowej Play, a trzecie wideo z serii MediaMarkt "Lato z Zenkiem".

Czytaj więcej
VMLY&R promuje Adidas ZX 2K Boost reklama

Kampania prowadzona jest w digitalu: YouTube, TikTok, a także w mediach społecznościowych zaproszonych do współpracy influencerów.

Czytaj więcej
Marcin Pyć pokieruje strategią TalentMedia marketing

Do tej pory działem kierował Łukasz Gwiazda.

Czytaj więcej
Žatecký uruchamia vloga i zaprasza do Czech [wideo] reklama

Vloga poprowadzą znani standuperzy Michał Kempa i Piotr Szumowski.

Czytaj więcej
Loteria Tiger Energy Drink najpopularniejszym spotem na YouTube w czerwcu [wideo] media-internet

W zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za czerwiec 2020 r. drugie miejsce zajął spot Rafała Trzaskowskiego, a trzecie - wideo zachęcające do subskrypcji kanału KuchniaLidla.pl.

Czytaj więcej
Wojciech Mann i Jan-Rapowanie w najnowszej kampanii McDonald's [wideo] reklama

Legenda radia spotyka się z jednym z najpopularniejszych raperów młodego pokolenia.

Czytaj więcej
Michał Leksiński, Patronite: Wspieramy coraz konsekwentniej marketing

Z jednym ze współtwórców platformy crowdfundingowej Patronite, na którym prowadzą zbiórki m.in. Tomasz Sekielski i Radio Nowy Świat rozmawiamy o tym, że e-mecenat, do niedawna społeczny eksperyment, może stać się codziennością konsumentów, a dla twórców szansą na poświęcenie się życiowej pasji. 


Czytaj więcej