Wyniki wyszukiwania dla tagu - youtube
ilość wyników: 307
Co nowego w social mediach (34) media-internet

WhatsApp ułatwia wysyłanie wiadomości, LinkedIn - planowanie postów, a Twitter wprowadza nowe opcje kierowania reklam. O tych i innych nowościach ze świata social mediów pisze Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (32) media-internet

W przeglądzie przygotowanym jak zwykle przez Małgorzatę Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics, m.in. o nowych narzędziach Mety dla twórców, świątecznym przewodniku marketingowym TikToka oraz partnerstwie Snapchata z Amazonem.

Czytaj więcej
Biuro Reklamy TVP brokerem Kanału Sportowego media-tv

Dzięki tej współpracy umacniamy się na pozycji lidera sportowych treści wideo - przekonuje Adrian Wojtaszek, zastępca dyrektora ds. mediów interaktywnych w Biurze Reklamy TVP.

Czytaj więcej
Channel Factory: 64% badanych ograniczy świąteczne wydatki marketing

Badanie dotyczące preferencji konsumentów przeprowadzono na rynkach europejskich (Francja. Holandia, Niemcy, Wielka Brytania) oraz w Stanach Zjednoczonych.

Czytaj więcej
YouTube ma już w Polsce 25 milionów dorosłych użytkowników media-internet

W czasie YouTube Brandcast ogłoszone zostało globalne partnerstwo YouTube z Shopify.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (29) media-internet

Cotygodniowy przegląd rynkowych nowości przygotowuje Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (28) media-internet

Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics, zebrała kolejną porcję informacji o nowych rozwiązaniach oferowanych przez platformy społecznościowe.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (27) media-internet

Platformy mediów społecznościowych nigdy nie odpoczywają, nieustająco testują lub wprowadzają nowe funkcje i funkcjonalności - pisze Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Czytaj więcej
Praca za Rogiem z nową komunikacją reklama

W drugiej połowie września strona WWW oraz aplikacja mobilna, w której można znaleźć pracę, korzystając z geolokalizacji, prowadzi kampanię obejmującą m.in. dwa filmy na YouTube.

Czytaj więcej
Aneta Dobrzyńska: Zawsze blisko fachowca marketing

O specyfice komunikacji rynkowej w branży budowlanej rozmawiamy z Anetą Dobrzyńską, kierownikiem komunikacji branżowej w firmie Atlas.

Czytaj więcej