Wyniki wyszukiwania dla tagu - youtube
ilość wyników: 255
Podcast to idealne medium towarzyszące [wideo] media-internet

Rozmawiamy z Remigiuszem Maciaszkiem i Borysem Nieśpielakiem, twórcami "Rocka i Borysa", jednego z czołowych polskich podcastów o tematyce technologicznej i lifestyle'owej, reprezentowanego od niedawna przez agencję Słucham.

Czytaj więcej
Odczarować wizerunek e-sportu marketing

O szansach, ale i barierach dla e-sportu i marketingu e-sportowego mówią: Piotr Bombol, chief strategy officer agencji Gameset, Przemysław Kobus, ekspert marketingu sportowego Sport.pl, i Radosław Wójcik, head of communication & PR, Polska Liga Esportowa.

Czytaj więcej
Wiceprezes Google Dan Decasper szefem centrum inżynieryjnego Google Cloud w Warszawie media-internet

Do zespołu zarządzającego pracą biura dołączyli Joanna Obstój i Marcin Mierzejewski. Na kwiecień firma zapowiada otwarcie polskiego regionu Google Cloud.

Czytaj więcej
Amazon zadebiutuje na NewFronts media-internet

Dołączy do YouTube'a, Twittera, BBC News, Verizon Media i innych firm prezentujących się na wydarzeniu adresowanym do marek i agencji zainteresowanych reklamą w mediach cyfrowych.

Czytaj więcej
5 milionów osób obejrzało Galę Bestsellerów Empiku media-internet

Transmisja wydarzenia w TVN przyciągnęła 3,85 mln widzów, a w mediach społecznościowych - 1,16 mln.

Czytaj więcej
Storytel łączy słuchowisko i film w "Random" [wideo] media-internet

Premiera opowieści o życiu młodych ludzi w czasie pandemii 14 lutego. W rolach głównych Julia Wieniawa i Maciej Musiałowski.

Czytaj więcej
Wavemaker VideoTrack: Rośnie rola Smart TV media-internet

Mamy w Polsce 10,5 mln aktywnych użytkowników Smart TV. W rankingu aplikacji najpopularniejszych na telewizorach podłączanych do sieci prym wiedzie YouTube, chociaż najszybciej rosnącą aplikacją jest Netflix.

Czytaj więcej
Gwiazdy "Top Model" w walentynkowej kampanii perfumerii Douglas reklama

Szefem artystycznym projektu został Marcin Tyszka.

Czytaj więcej
Rafał Klara: Telewizor bez telewizji media-tv

O słabnącym znaczeniu telewizji linearnej i o tym, co zmieniająca się konsumpcja treści wideo oznacza dla reklamodawców pisze Rafał Klara, media strategy director, Dentsu.

Czytaj więcej
Budweiser nie zareklamuje się w telewizji podczas Super Bowl [wideo] reklama

Stanie się tak po raz pierwszy od 37 lat. Ze spotów telewizyjnych podczas najpopularniejszego wydarzenia sportowego w USA rezygnują też w br. Coca-Cola, Pepsi i Hyundai.

Czytaj więcej