Wyniki wyszukiwania dla tagu - youtube
ilość wyników: 280
Bank Millennium reklamuje bankowość mobilną reklama

Twarzą kampanii wizerunkowej jest Radek Kotarski.

Czytaj więcej
Coca-Cola z serialem podcastowym na święta [wideo] marketing

Premiera dziś - w Mikołajki. To pierwsza produkcja audio o takiej skali stworzona przez markę.

Czytaj więcej
Drugi sezon podcastu Magdy Mołek we współpracy z Reserved [wideo] media-internet

Kolejne odcinki "Z pokolenia na pokolenie" będą emitowane przez sześć tygodni w każdy czwartek.

Czytaj więcej
Wavemaker: Internet najbardziej niezastąpionym medium media-internet

Tak uważa 58% polskich internautów.

Czytaj więcej
YouTube to już mainstream [wideo] media-internet

Tak Susane Wojcicki, CEO YouTube, podsumowała pozycję platformy podczas tegorocznego YouTube Brandcast. Badania pokazują także, że jest to medium skutecznie angażujące użytkowników i oferujące im treści, jakich nie znajdują nigdzie indziej.

Czytaj więcej
Znamy laureatów nagród YouTube Works Polska 2021 [wideo] media-internet

Jury wyłoniło najbardziej kreatywne i efektywne kampanie reklamowe emitowane na polskim YouTubie w roku 2020 i pierwszej połowie 2021. Grand prix zdobyła kampania Storytel "Random", dopiero co nagrodzona dwiema statuetkami Effie.

Czytaj więcej
46,5 tys. wzmianek w mediach o XVIII Konkursie Chopinowskim [wideo] media-internet

Najwięcej wzmianek pojawiło się w portalach internetowych (28 tys.) i na Twitterze (13 tys.).

Czytaj więcej
Gang Swojaków Biedronki dominuje we wrześniowym YouTube Ads Leaderboard [wideo] reklama

Spoty promujące nowe maskotki Biedronki przygotowała agencja Duda Polska.

Czytaj więcej
Kantar zbadał, jak uczymy się za pomocą YouTube'a media-internet

YouTube pomaga w nauce w szkole 72% polskich nastolatków, a 90% dorosłych - w zdobywaniu nowych umiejętności związanych z ich hobby lub zainteresowaniami.

Czytaj więcej
YouTube Works Awards - zgłoszenia przedłużone do 19 września media-internet

Tym samym, agencje marketingowe, mediowe, kreatywne, a także marketerzy i niezależni twórcy, w tym youtuberzy, zyskują dodatkowe 4 dni, aby ich kampania mogła wziąć udział w pierwszej polskiej edycji konkursu YouTube Works Awards. Udział jest bezpłatny.

Czytaj więcej