Wyniki wyszukiwania dla tagu - youtube
ilość wyników: 168

L'Oréal Paris  z szybką kampanią kontentową [wideo] reklama

L'Oréal Paris z szybką kampanią kontentową [wideo]

Filmy z ambasadorkami marki powstały podczas Paryskiego Tygodnia Mody.

Czytaj więcej
TalentMedia kupuje Gamellona i powstaje grupa LTTM media-internet

TalentMedia kupuje Gamellona i powstaje grupa LTTM

LTTM zrzesza łącznie 835 kanałów YouTube, mających w sumie 191 mln subskrypcji.

Czytaj więcej
Amazon Prime Video w T-Mobile za 13 zł miesięcznie media-internet

Amazon Prime Video w T-Mobile za 13 zł miesięcznie

T-Mobile, jako pierwszy z krajowych operatorów komórkowych, wprowadza usługę do swojej oferty.

Czytaj więcej
Premiera nowego Cadillaca po raz pierwszy najpierw na Instagramie reklama

Premiera nowego Cadillaca po raz pierwszy najpierw na Instagramie

Marka General Motors po raz pierwszy zdecydowała się na promowanie nowego modelu auta na platformie społecznościowej.

Czytaj więcej
Maja Sablewska w kampanii marki Perwoll [wideo] reklama

Maja Sablewska w kampanii marki Perwoll [wideo]

Henkel wspiera ideę #RethinkFashion.

Czytaj więcej
DMEXCO w Kolonii o prawdzie i zaufaniu marketing

DMEXCO w Kolonii o prawdzie i zaufaniu

Podczas dwudniowych (11-12 września) targów i konferencji DMEXCO odbywających się w tym roku pod hasłem "Trust In You" można było posłuchać łącznie ponad 660 ekspertów i praktyków ze świata technologii i marketingu.

Czytaj więcej
Wielka Brytania: marki FMCG najpopularniejsze wśród 6-sekundowych reklam na YouTube media-internet

Wielka Brytania: marki FMCG najpopularniejsze wśród 6-sekundowych reklam na YouTube

Pierwsze trzy miejsca zajmują spoty reklamujące Maltesers, Doritos i Oreo.

Czytaj więcej
Walmart nawiązuje współpracę z Tasty marketing

Walmart nawiązuje współpracę z Tasty

Dzięki temu widzowie kulinarnych porad wideo będą mogli dodawać pełny zestaw składników potraw do koszyka w internetowym supermarkecie.

Czytaj więcej
Social media: nowa nadzieja media-internet

Social media: nowa nadzieja

Idzie nowe. Facebook wkracza na pole kryptowaluty, Google ponownie będzie próbował swoich sił jako gracz społecznościowy, z kolei TikTok otwiera się na reklamodawców, wprowadzając formaty dla klientów i agencji.

Czytaj więcej
"7 metrów pod ziemią" z udziałem publiczności [wideo] media-internet

"7 metrów pod ziemią" z udziałem publiczności [wideo]

To pierwszy taki projekt na polskim YouTubie.

Czytaj więcej