Wyniki wyszukiwania dla tagu - youtube
ilość wyników: 262
Reklama Hyundaia z udziałem BTS liderem całorocznego YouTube Ads Leaderboard [wideo] reklama

Tegoroczny festiwal Cannes Lions, który rozpoczął się 21 czerwca, to okazja do przedstawienia specjalnej edycji zestawienia najbardziej angażujących reklam na YouTube w skali globalnej.

Czytaj więcej
Kinga Paruzel ambasadorką marki OneDayMore marketing

W ramach właśnie rozpoczętej współpracy blogerka kulinarna zachęca do wzięcia udziału w konkursie - internetowym wyzwaniu adresowanym głównie do użytkowników Instagrama, w którym można wygrać zapas musli na trzy miesiące.

Czytaj więcej
Sukces nie przychodzi z dnia na dzień marketing

O influencer marketingu, zjawisku głośnym, ale wciąż nie dość rozpoznanym, rozmawiamy z Pawłem Staną, CEO grupy LTTM oraz Kamilem Bolkiem, CMO i członkiem zarządu spółki.

Czytaj więcej
Reklama Play liderem kwietniowego YouTube Ads Leaderboard [wideo] reklama

W marcowym zestawieniu triumfował spot Castoramy, a w lutym - reklama napoju Kubuś. Na drugim miejscu zarówno w lutym, jak i w marcu uplasowała się reklama Toyoty Corolli.

Czytaj więcej
"7 metrów dla Ziemi" - Rafał Gębura z nowym cyklem wywiadów [wideo] media-internet

W pierwszych odcinkach cyklu powstającego we współpracy z Myhive Polska rozmówcami Gębury byli Kasia Gandor i Maciej Orłoś.

Czytaj więcej
Erbud wchodzi na YouTube z kampanią employer brandingową media-internet

To pierwsze w historii marki działania z youtuberami. Grupa budowlana podjęła je we współpracy z agencją TalentMedia (grupa LTTM).

Czytaj więcej
Havas Intelligence: Częściej sięgamy po YouTube, TV i portale horyzontalne media-inne

O aktywności marek wiążącej się ze wspomaganiem walki z koronawirusem słyszało 45% badanych, a jedynie 6% potrafi wymienić ich konkretne nazwy - wynika z badania.

Czytaj więcej
Podcast to idealne medium towarzyszące [wideo] media-internet

Rozmawiamy z Remigiuszem Maciaszkiem i Borysem Nieśpielakiem, twórcami "Rocka i Borysa", jednego z czołowych polskich podcastów o tematyce technologicznej i lifestyle'owej, reprezentowanego od niedawna przez agencję Słucham.

Czytaj więcej
Odczarować wizerunek e-sportu marketing

O szansach, ale i barierach dla e-sportu i marketingu e-sportowego mówią: Piotr Bombol, chief strategy officer agencji Gameset, Przemysław Kobus, ekspert marketingu sportowego Sport.pl, i Radosław Wójcik, head of communication & PR, Polska Liga Esportowa.

Czytaj więcej
Wiceprezes Google Dan Decasper szefem centrum inżynieryjnego Google Cloud w Warszawie media-internet

Do zespołu zarządzającego pracą biura dołączyli Joanna Obstój i Marcin Mierzejewski. Na kwiecień firma zapowiada otwarcie polskiego regionu Google Cloud.

Czytaj więcej