ilość wyników: 317
Managing director Channel Factory Polska mówi m.in. o tym, jak w konsumpcji social mediów millenialsi różnią się od pokolenia Z, czym TikTok wyróżnia się wśród innych platform społecznościowych i jaki potencjał ma YouTube dla marek działających w e-commerce.
Czytaj więcejW tym tygodniu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o nowościach od platform LinkedIn i YouTube, nowej funkcji testowanej przez Instagram oraz możliwym powrocie komunikatora Gadu-Gadu.
Czytaj więcejPremiera realizowanego specjalnie dla "Media Marketing Polska" badania miała miejsce 29 marca podczas konferencji Multiscreen Day.
Czytaj więcejW tym tygodniu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o wycofaniu nakładek reklamowych przez YouTube i zamknięciu przez Metę projektów związanych z NFT, a także nowych narzędziach TikToka i możliwościach dla twórców oferowanych przez Spotify.
Czytaj więcejW nowym odcinku cyklu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o funkcjach testowanych przez Metę, limicie czasu użytkowania dla nastolatków, jaki wprowadza TikTok i o tym, jak YouTube umożliwia tworzenie własnych stacji radiowych.
Czytaj więcejW tym tygodniu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o tym, jak Meta pomaga użytkownikom Facebooka zrozumieć dlaczego widzą te, a nie inne reklamy, kampaniach, które osiągnęły ciekawe rezultaty przy wykorzystaniu narzędzia Advantage+ oraz nowym czacie na Instagramie.
Czytaj więcejTo kontynuacja programu prowadzonego przez 13 lat w TVN24 pod nazwą "Drugie śniadanie mistrzów"
Czytaj więcejGrupa LTTM (LifeTube, Gameset) podsumowuje 2022 rok. Wypłaciła współpracującym twórcom prawie 70 mln zł, o 5 milionów więcej niż rok wcześniej. Sieć partnerska LifeTube utrzymała 12-procentowy udział w oglądalności YouTube’a w Polsce.
Czytaj więcejRozmów o związkach technologii i biznesu można posłuchać m.in. na Spotify, a w formie wideopodcastu obejrzeć na kanale Samsunga na YouTube.
Czytaj więcejW dzisiejszym przeglądzie nowości ze świata social mediów, który przygotowała Małgorzata Obielak, e-PR & Social Media specialist w Performics, m.in. dwa rankingi za kończący się rok: najlepszych twórców i reklam według YouTube oraz najlepszych europejskich reklam według TikToka.
Czytaj więcej