ilość wyników: 31
O budowaniu nowej tożsamości firmy działającej od 14 lat na rynku, która chce skuteczniej komunikować swoje szersze kompetencje w dobie cyfrowej transformacji, rozmawiamy Pawłem Jośkiem - COO i partnerem we Future Mind.
Czytaj więcejO tym, co oznacza digitalizacja w przypadku marek FMCG, o piwach bezalkoholowych, współpracy z agencjami, detalistach i nowych zasadach pomiaru TV mówi Izabela Głodek, wiceprezes ds. marketingu Carlsberg Polska.
Czytaj więcejSieć stała się przedmiotem "hejtu" ze strony użytkowników Instagrama w związku z wykorzystaniem języka memów, jakim posługiwała się właścicielka konta "frogshoposting".
Czytaj więcejW sklepach sieci Żabka będzie można zagrać w gry liczbowe Lotto bez użycia Lottomatu.
Czytaj więcejLada moment poznamy laureatów NielsenIQ Breakthrough Innovation, a co słychać w innowacjach? Jakie trendy zwiastują? W podcaście magazynu "Handel" opowiada Marek Rudek, innovation business partner w NielsenIQ.
Czytaj więcejŻabka zostaje większościowym udziałowcem spółki, która jest liderem na rynku cateringu dietetycznego w Polsce.
Czytaj więcejNowy produkt, efekt współpracy firm Żabka i Hochland, dołączył do oferty ciepłych przekąsek Żabka Café. Promowany jest m.in. filmem w aplikacji Żappka.
Czytaj więcejCzłonkowie kadry narodowej skoczków narciarskich - Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch - promują hasło "Wskocz po słodkości Milka" do sklepów sieci.
Czytaj więcejO najważniejszych wydarzeniach i trendach w 2020 roku, a także o prognozach na 2021 rok w mediach, reklamie i marketingu mówią Jakub Bugieda, senior communications planner oraz Magdalena Prucnal, junior communications planner z agencji mediowej Spark Foundry.
Czytaj więcejGrand prix otrzymała kampania "Żabka - mały wielki sklep".
Czytaj więcej