ilość wyników: 11
Publikujemy drugi z serii artykułów, w których cztery młode autorki przyglądają się przekonaniom i stereotypom dotyczącym pokolenia Z.
Czytaj więcejTym razem w naszym cyklu rozmawiamy z Kamilą Gębik, autorką książki "Piękny e-commerce. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?", której premiera w wersji papierowej zapowiedziana jest na 6 grudnia.
Czytaj więcejZajmie się wprowadzaniem polskich firm na platformy takie jak Amazon, Zalando czy eBay. Spółkę będzie rozwijać Przemysław Brejwo, head of marketplace.
Czytaj więcejUdział kobiet w radzie nadzorczej Zalando sięgnął już 56% (osiągnięto tym samym cel założony na 2023 r.), ale nie ma ich jeszcze w zarządzie. W niemieckiej firmie pracują osoby ze 139 krajów, Polacy stanowią 7% pracowników.
Czytaj więcejJej owocem jest stworzona w duchu zrównoważonego rozwoju kolekcja kapsułowa na jesień i zimę 2020 r. "Małe kroki. Duża zmiana".
Czytaj więcejRaport "Allegro, AliExpress, Amazon i przyszłość polskiego handlu" potwierdza, że póki co Allegro jest niekwestionowanym liderem. Amazon może jednak liczyć na przychylność polskich konsumentów.
Czytaj więcejJak mógłbym scharakteryzować ostatnie cztery tygodnie w branży produkcyjnej? Po pierwsze walka o przetrwanie, po drugie dynamika, po trzecie eksperymenty.
Czytaj więcejTo jest marka fair trade, slow fashion i dla klientek jest oczywiste, że na ubranie szyte z ręcznie barwionych materiałów sprowadzanych z Afryki czy Indonezji trzeba czasem poczekać nawet cztery tygodnie - mówi e-commerce manager KOKOworld, Tomasz Drozd.
Czytaj więcejTelewizja jest wciąż niezastąpiona, gdy grupa docelowa jest szeroka i trzeba zbudować świadomość marki. Typowa firma e-commerce wychodzi jednak od komunikacji czysto digitalowej. Marki, które wchodzą na rynek jako "love brand", chętnie bawią się kontentem.
Czytaj więcejJako managing director CEE zapowiada, że pierwsza akcja promocyjna organizowana przez firmę ruszyć ma już jesienią br.
Czytaj więcej