Wyniki wyszukiwania dla tagu - zalando
ilość wyników: 11
Jak nie być boomerem? - Niepokorne Z (2) marketing

Publikujemy drugi z serii artykułów, w których cztery młode autorki przyglądają się przekonaniom i stereotypom dotyczącym pokolenia Z.

Czytaj więcej
Nadążyć za niecierpliwym konsumentem marketing

Tym razem w naszym cyklu rozmawiamy z Kamilą Gębik, autorką książki "Piękny e-commerce. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?", której premiera w wersji papierowej zapowiedziana jest na 6 grudnia.

Czytaj więcej
Group One startuje ze spółką Grow Now marketing

Zajmie się wprowadzaniem polskich firm na platformy takie jak Amazon, Zalando czy eBay. Spółkę będzie rozwijać Przemysław Brejwo, head of marketplace.

Czytaj więcej
"Do.Better" - pierwszy doroczny raport Zalando o różnorodności i integracji marketing

Udział kobiet w radzie nadzorczej Zalando sięgnął już 56% (osiągnięto tym samym cel założony na 2023 r.), ale nie ma ich jeszcze w zarządzie. W niemieckiej firmie pracują osoby ze 139 krajów, Polacy stanowią 7% pracowników.

Czytaj więcej
Zalando w nowej współpracy z ośmioma europejskimi markami marketing

Jej owocem jest stworzona w duchu zrównoważonego rozwoju kolekcja kapsułowa na jesień i zimę 2020 r. "Małe kroki. Duża zmiana".

Czytaj więcej
Inquiry: ponad połowa internautów chce korzystać z amazon.pl marketing

Raport "Allegro, AliExpress, Amazon i przyszłość polskiego handlu" potwierdza, że póki co Allegro jest niekwestionowanym liderem. Amazon może jednak liczyć na przychylność polskich konsumentów.

Czytaj więcej
Rynek produkcji filmów reklamowych w Polsce - z perspektywy właściciela studia M5 Film opinie

Jak mógłbym scharakteryzować ostatnie cztery tygodnie w branży produkcyjnej? Po pierwsze walka o przetrwanie, po drugie dynamika, po trzecie eksperymenty.

Czytaj więcej
Stawiamy branżę modową na głowie marketing

To jest marka fair trade, slow fashion i dla klientek jest oczywiste, że na ubranie szyte z ręcznie barwionych materiałów sprowadzanych z Afryki czy Indonezji trzeba czasem poczekać nawet cztery tygodnie - mówi e-commerce manager KOKOworld, Tomasz Drozd.

Czytaj więcej
W stylu Spotify i Ubera media-internet

Telewizja jest wciąż niezastąpiona, gdy grupa docelowa jest szeroka i trzeba zbudować świadomość marki. Typowa firma e-commerce wychodzi jednak od komunikacji czysto digitalowej. Marki, które wchodzą na rynek jako "love brand", chętnie bawią się kontentem.

Czytaj więcej
Jacek Osadnik ma wprowadzić Rix Group do Polski marketing

Jako managing director CEE zapowiada, że pierwsza akcja promocyjna organizowana przez firmę ruszyć ma już jesienią br.

Czytaj więcej