ilość wyników: 104
W naszym nowym cyklu przedstawiamy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.
Czytaj więcejTo kontynuacja zeszłorocznej komunikacji "No i super, że nie macie czasu na zakupy".
Czytaj więcejZa koncept kreatywny kampanii pod hasłem "No i super, że nie macie czasu na zakupy" odpowiada agencja reklamowa PZL.
Czytaj więcejSzwedzka marka znana z innowacyjnych i przyjaznych środowisku urządzeń AGD będzie promować ideę cyrkularności w produkcjach filmowych, m.in. poprzez nagrodę "Klimatyczny film" i wystawę "Dobre kreacje cieszą dłużej". W tym roku Electrolux podejmuje współpracę z gdyńskim festiwalem po raz drugi.
Czytaj więcejKampanię przygotowały agencje: Przestrzeń, GoldenSubmarine, Zenith i Walk PR.
Czytaj więcejZenith prognozuje, że wydatki na reklamę produktów medycznych dostępnych bez recepty wzrosną z 20,1 miliarda dolarów w 2021 r. do 22,7 miliarda dolarów w br.
Czytaj więcejOd samego początku ten przetarg budził wiele emocji. M.in. za sprawą listy zaproszonych agencji.
Czytaj więcejZa kampanię odpowiadają agencje LiquidThread i Zenith we współpracy z Ringier Axel Springer Polska.
Czytaj więcej