Wyniki wyszukiwania dla tagu - zenith
ilość wyników: 60

Polski rynek reklamowy w 2019 r. według Zenith: wzrost o 4,2 proc. reklama

Polski rynek reklamowy w 2019 r. według Zenith: wzrost o 4,2 proc.

Pomimo niższego tempa wzrostu telewizja pozostanie największym medium reklamowym w Polsce, z udziałem przekraczającym 50 proc.

Czytaj więcej
Durex przeciw AIDS reklama

Durex przeciw AIDS

Influencerzy - Karolina Gilon i Jakob Kosel - zachęcają, by "uprawiać seks i ratować życie"

Czytaj więcej
Rimmel przeciwko hejtowi reklama

Rimmel przeciwko hejtowi

Twarzą globalnej kampanii #Iwillnotbedeleted w Polsce została Red Lipstick Monster.

Czytaj więcej
Jury Kreatury nominowało 46 prac reklama

Jury Kreatury nominowało 46 prac

Zwycięzców poznamy podczas gali 22 listopada.

Czytaj więcej
Wirtualna Polska z kampanią wizerunkową reklama

Wirtualna Polska z kampanią wizerunkową

Projekt reklamowy autorstwa m.in. Scholz & Friends Warszawa oraz Zenith.

Czytaj więcej
Zenith: Dynamika wzrostu polskiego rynku reklamy sięgnie w br. 6,6 proc. reklama

Zenith: Dynamika wzrostu polskiego rynku reklamy sięgnie w br. 6,6 proc.

Globalny rynek reklamowy wzrośnie w 2018 r. o 4,5 proc.

Czytaj więcej
Przetargi bez końca media-inne

Przetargi bez końca

- Swoje budżety mediowe będą przeglądać firmy z takich sektorów jak motoryzacja, telekomunikacja, napoje i przekąski, farmacja. Będziemy przez to bardzo zajęci w tym roku - mówi w rozmowie z "Media & Marketing Polska" Vittorio Bonori, global brand president Zenith.

Czytaj więcej
Zenith podnosi prognozy dla polskiego rynku reklamy reklama

Zenith podnosi prognozy dla polskiego rynku reklamy

Prognozowany wzrost to 4,8 proc., wartość rynku - 7,410 mld zł netto.

Czytaj więcej
Kompania Piwowarska promuje Redd's Bianco [wideo] reklama

Kompania Piwowarska promuje Redd's Bianco [wideo]

Hasło działań brzmi "Z kiści się ziścił".

Czytaj więcej
Paweł Wojciechowski pokieruje nowym działem Publicis Media marketing

Paweł Wojciechowski pokieruje nowym działem Publicis Media

Dział commerce ma pomagać marketerom w integracji działań marketingowych i sprzedażowych.

Czytaj więcej