Wyniki wyszukiwania dla tagu - zenithoptimedia-group
ilość wyników: 15
Łukasz Zaleśny dyrektorem ds. strategii w OMD Optimum Media media-inne

Poprzednio pracował w Starcomie.

Czytaj więcej
MediaCom liderem we wstępnym raporcie Stars za 2015 r. media-inne

W podziale na grupy mediowe najwięcej udziałów miało GroupM - 32,4 proc.

Czytaj więcej
ZenithOptimedia Group Domem Mediowym Roku wg "Media & Marketing Polska" media-inne

Podczas uroczystej gali w Pin-Up Studio uhonorowaliśmy najlepsze domy mediowe i agencje reklamowe. Raport "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" prezentujemy już po raz 16.

Czytaj więcej
Rozstrzygnięć ciąg dalszy opinie

Po przetargach mediowych są już m.in. Polkomtel, Cyfrowy Polsat, Żabka, Prudential czy PKP Intercity. Powoli rysuje się nowy układ sił.

Czytaj więcej
Wirtualna Polska z grand prix na Effie marketing

Nagroda grand prix, 9 złotych Effie, 20 srebrnych i 19 brązowych - tak zakończyła się 12 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XVI gala rozdania nagród Effie.

Czytaj więcej
Havas Media nadaje z NC+ opinie

ZOG traci obsługę platformy "z plusem". MEC będzie bronił się w Kompanii Piwowarskiej, a Media Direction OMD siada na gorący fotel Polkomtela. Media online tego klienta już przegrał.

Czytaj więcej
Przetargi mediowe nie zwalniają tempa opinie

Marketerzy siedzą w biurach i liczą koszty mediowe. Mimo sprzyjających okoliczności wolą dłubać w plikach .xls.

Czytaj więcej
150 dni bez pieniędzy opinie

Dopiero co zaczęło się lato. ZenithOptimedia wygrywa międzynarodowy przetarg Coty, który dotyczy również Polski. Marketer płaci po 150 dniach. Sieć musiała się na taki zapis przetargu zgodzić dobrowolnie. Pieniądze zatem przyjdą razem z pierwszym śniegiem?

Czytaj więcej
ZOG: Stabilny wzrost rynku reklamowego w Polsce i na świecie reklama

Z raportu ZenithOptimedia Group wynika, że wideo online będzie najszybciej rosnącym segmentem reklamy. Mobile będzie trzecim pod względem wpływów z reklamy globalnym medium jeszcze przed końcem 2017 r.

Czytaj więcej
Monstrum wykute przez POG reklama

Z połączenia Publicisu i Omnicomu może powstać największa grupa negocjacyjna. Oczywiście, jeśli wszystkie ze stron będą chciały współpracować.

Czytaj więcej