ilość wyników: 6
Historia Atmediów na rynku telewizyjnym dobiega końca. Zniknięcie - do niedawna dużej - firmy z polskiego krajobrazu brokerskiego powinno dać do myślenia konkurencji, nawet tej, która dziś zaciera ręce albo otwiera szampana.
Czytaj więcejBroker jest w sytuacji kryzysowej, prawdopodobnie największej w swojej historii w Polsce.
Czytaj więcejRynek brokerów reklamowych stacji telewizyjnych zmienia się w niezwykle szybkim tempie. Powstają nowi gracze, inny rezygnują ze swojej niezależności.
Czytaj więcejEwa Czekała, prezes zarządu 4Fun Media, ujawnia, że w uruchomienie nowej stacji muzycznej nadawca zainwestował na razie poniżej miliona złotych. Potencjalną widownię TV.Disco ocenia na 5 mln Polaków.
Czytaj więcejPrzedstawiamy subiektywny przegląd najbardziej interesujących historii z kilku minionych dni. Głównym źródłem jest dzienny serwis MMP24.
Czytaj więcej