ilość wyników: 10
Stanowisko przyjęte 20 stycznia przez Parlament Europejski to kolejny ważny etap w kierunku uchwalenia rozporządzenia zwanego nową Konstytucją Internetu.
Czytaj więcejZwiązek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska uważa, że nowelizacja ustawy jest jaskrawym przykładem naruszenia pluralizmu i wolności mediów.
Czytaj więcejWstrzemięźliwość w ograniczaniu budżetów pozwoli nie tylko przetrwać naszej branży, ale również przyśpieszyć transformację cyfrową polskich firm.
Czytaj więcejZamiarem autorów jest wsparcie codziennej współpracy klientów i agencji, poprawa przejrzystości, efektywności i ograniczenie kosztów przetargów.
Czytaj więcejBranża marketingowa i mediowa podpisały zobowiązanie na rzecz czystej informacji i reklamy.
Czytaj więcejBrand safety, viewability i adblocki to największe wyzwania reklamy online. Najwyższe wzrosty przed reklamą mobilną.
Czytaj więcejWartość rynku wyniosła w omawianym okresie 2,69 mld zł.
Czytaj więcejKluczowy wpływ na dwucyfrową dynamikę mają globalni gracze oraz segment ogłoszeń.
Czytaj więcejGłównym motorem rozwojowym jest obecnie reklama graficzna.
Czytaj więcejNominowano 33 prace w 11 kategoriach. Zwycięzców poznamy 7 listopada br.
Czytaj więcej