ilość wyników: 7
Premiera realizowanego specjalnie dla "Media Marketing Polska" badania miała miejsce 29 marca podczas konferencji Multiscreen Day.
Czytaj więcejW niecałe pół roku po debiucie w Polsce Disney+ ma 4. miejsce w gronie wszystkich serwisów wybieranych przez dzieci i 2. miejsce wśród serwisów SVoD w tej grupie odbiorców.
Czytaj więcejZ badania MediaFarm i Zymetrii wynika, że modele spędzania wolnego czasu polskich dzieci z małych i dużych ośrodków prawie się nie różnią; telewizja nadal traci zasięg w populacji dzieci, zaś dynamicznie rosną SmartTV oraz SVoD.
Czytaj więcejPiąta już edycja konferencji o e-commerce, budowaniu lojalności i customer journey odbędzie się 26 października w formule hybrydowej.
Czytaj więcejJuż niemal połowa z nich korzysta z płatnego VoD, a wśród dzieci w wieku 7-12 lat ponad połowa korzysta z internetu na własnym smartfonie.
Czytaj więcejZe smartfonów korzysta już 73% dzieci w wieku 3-12 lat. Spada popularność telewizji, dzieci znacznie więcej czasu przeznaczają w sumie na gaming i wideo w sieci - wynika z badania zrealizowanego przez Zymetrię na zlecenie MediaFarm.
Czytaj więcejSednem agile jest działanie elastycznie i prosto, odejście od sztywnych procesów i jednego dużego przedsięwzięcia na rzecz większej liczby mniejszych projektów, których czas jest krótki, a efekt natychmiast widoczny - piszą Barbara Krug i Edyta Czarnota, obie managing partner w Zymetrii.
Czytaj więcej