ilość wyników: 20
- Atmosfera była zupełnie inna niż w agencjach teraz. Było dużo mniej pracy, dużo więcej czasu i mieliśmy dużo więcej przestrzeni na myślenie i podchodzenie z różnych stron do tematów - mówi Maciej Marasek, były dyrektor kreatywny Ogilvy & Mather, współzałożyciel agencji Red8 i 2012.
Czytaj więcejZa działania odpowiadają VML Poland, 2012 Agency oraz MediaVest.
Czytaj więcejNa międzynarodowym festiwalu kreacji Golden Drum ogłoszono short-listy.
Czytaj więcejRusza kampania "Biało-Czerwoni" z Adamem Nawałką.
Czytaj więcejNa nagrody Grupa Żywiec przeznaczyła 23,2 tys. zł, konkurs wspiera reklamą online.
Czytaj więcejDwaj streamingowi giganci promują na SXSW swoje najnowsze produkcje - ostatni sezon "Gry o tron" i premierowy "Good Omens" - poprzez unikalne doświadczenia oparte na fabule seriali.
Czytaj więcejKolektyw twórczy panGenerator, laureaci Paszportów "Polityki", wyselekcjonowani do prestiżowego Art Program festiwalu South by Southwest (SXSW), w rozmowie z naszą korespondentką w Austin, Barbarą Niedzielą.
Czytaj więcejW kampanii marka pokazuje, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale by lubić to, co się robi.
Czytaj więcejTo slogan promujący Austin od 2000 roku. Tym hasłem dziewiętnaście lat później podsumowujemy festiwal South by Southwest 2019.
Czytaj więcejW jury głównym zasiądzie Tytus Klepacz z JWT Dubai.
Czytaj więcej