Wyniki wyszukiwania dla tagu - alior-bank
ilość wyników: 31

Atak celebów nie słabnie reklama

Atak celebów nie słabnie

Kto zatrudnia najwięcej gwiazd do reklam? Branża kosmetyczna? Bynajmniej. Prym wiodą tu banki.

Czytaj więcej
Kup pan cegłę... w banku marketing

Kup pan cegłę... w banku

Chociaż banki najmocniej obecnie rywalizują o posiadaczy rachunków osobistych i najchętniej zatrudniają do tego znane i lubiane postaci, to bynajmniej nie wyczerpuje to ich zabiegów. Próbują ściągnąć do siebie klientów na różne sposoby... czasem nawet nietypowe.

Czytaj więcej
Wygrywają rozumem i sercem reklama

Wygrywają rozumem i sercem

Prowadzący galę Effie prezes Alior Banku Wojciech Sobieraj wysyłał ze sceny SMS-y, a publiczność filmowała uroczystość na smartfonach. Nie było to jednak faux pas, ale nawiązanie do tego, czym dziś żyje świat reklamy. Życie realne przeniosło się do wirtualu i tą samą drogą musi podążać reklama.

Czytaj więcej
Ninja nie chodzi do banku marketing

Ninja nie chodzi do banku

Czy miejski wojownik okaże się tak skuteczny jak dżentelmeni w melonikach?

Czytaj więcej
Płać komórką marketing

Płać komórką

Sześć banków tworzy system mobilnych płatności. Do inicjatywy pod auspicjami PKO BP mają dołączyć kolejni gracze.

Czytaj więcej
PZL: i Wołoska może być kreatywna opinie

PZL: i Wołoska może być kreatywna

Od stycznia tego roku agencje Leo Burnett i należąca do tej samej grupy PZL pracują we wspólnym biurze. Niektórzy z żalem już pożegnali "stary" PZL, ale bliska współpraca obu firm ma duży sens.

Czytaj więcej
Po co telekomom banki? opinie

Po co telekomom banki?

Operatorzy komórkowi chcą świadczyć usługi finansowe pod swoimi markami. Czy to się opłaci?

Czytaj więcej
Orange Finanse - wspólny bank Orange i mBanku marketing

Orange Finanse - wspólny bank Orange i mBanku

Cel: 1 mln klientów w 3 lata. Koszty marketingu po stronie Orange - telekom wyasygnował dodatkowe środki na wsparcie nowej marki.

Czytaj więcej
PZU czeka na nowego szefa opinie

PZU czeka na nowego szefa

Andrzej Klesyk pozostawia firmę w zdecydowanie lepszej kondycji, niż gdy obejmował w niej rządy.

Czytaj więcej
Mistrzostwa nieznanych sponsorów marketing

Mistrzostwa nieznanych sponsorów

Co piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw. W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola. Optymizm kibiców też nie poraża - na finał Euro z udziałem naszej reprezentacji liczy 4 proc. Polaków.

Czytaj więcej