ilość wyników: 52
- Atmosfera była zupełnie inna niż w agencjach teraz. Było dużo mniej pracy, dużo więcej czasu i mieliśmy dużo więcej przestrzeni na myślenie i podchodzenie z różnych stron do tematów - mówi Maciej Marasek, były dyrektor kreatywny Ogilvy & Mather, współzałożyciel agencji Red8 i 2012.
Czytaj więcejNominowana została kampania przygotowana dla Allegro.
Czytaj więcejNa międzynarodowym festiwalu kreacji Golden Drum ogłoszono short-listy.
Czytaj więcejPo raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach niezależnego badania marek. W czołówce najsilniejszych brandów: Rossmann, Allegro, Google, Wedel i Milka.
Czytaj więcejPolska z siedmioma statuetkami na festiwalu w Berlinie.
Czytaj więcejKonta dla młodych reklamuje Maciej Musiał. Kampania wykorzystuje media online.
Czytaj więcejUbezpieczyciel wprowadza nowy sposób komunikacji marki.
Czytaj więcej- Próba zbudowania kompromisu i robienia reklamy, żeby była trochę jak branded content, albo branded contentu, żeby był trochę jak reklama - zawsze kończy się fatalnie i robi marce więcej szkody niż pożytku - mówi Tomasz Bagiński, rysownik, animator, reżyser.
Czytaj więcejW czasie piłkarskich mistrzostw świata goście rozgłośni będą składać autografy na mundialowej piłce, która trafi na aukcję charytatywną.
Czytaj więcejWiększość aplikacji mobilnych traci w pierwszych miesiącach nawet 80 proc. pozyskanych użytkowników.
Czytaj więcej