Wyniki wyszukiwania dla tagu - allegro
ilość wyników: 41

Koncept dobry na wszystko opinie

Koncept dobry na wszystko

Maciej Burlikowski, "MMP": Agencje reklamowe "sprzedają" te same koncepty kreatywne kolejnym klientom. W myśl zasady, że dobry pomysł (i włożona praca) nie może się zmarnować.

Czytaj więcej
Jesienny urodzaj opinie

Jesienny urodzaj

Maciej Florek, "MMP": nudne i chłodne lato za nami, jesień to rekompensuje i przynosi falę gorączki w przetargach branży interactive.

Czytaj więcej
Rok Facebooka opinie

Rok Facebooka

- Największy serwis społecznościowy na świecie stał się główną platformą komunikacji nie tylko dla użytkowników indywidualnych, ale również brandów, które wykorzystują potencjał social mediów do realizowania swoich celów wizerunkowych i sprzedażowych - pisze Maciej Dutkowski, community manager w MRM

Czytaj więcej
Weltbild nie boi się Amazona marketing

Weltbild nie boi się Amazona

Weltbild, jedna z trzech największych firm wysyłkowych, szykuje pierwsze duże uderzenie promocyjne.

Czytaj więcej
Jury Kreatury wybrało reklama

Jury Kreatury wybrało

W konkursie 33 prace uzyskały nominacje, jest 17 nagród głównych.

Czytaj więcej
Ninja nie chodzi do banku marketing

Ninja nie chodzi do banku

Czy miejski wojownik okaże się tak skuteczny jak dżentelmeni w melonikach?

Czytaj więcej
McCann - przebudzenie opinie

McCann - przebudzenie

Agencja, która miała spore problemy ze zdobywaniem nowego biznesu, może teraz pochwalić się zwycięstwami.

Czytaj więcej
Grey stawia na strategię reklama

Grey stawia na strategię

Agencja już w ubiegłym roku deklarowała, że pracuje nad wzmocnieniem swojego działu strategii. Jednak dopiero od początku 2014 roku słowa zamieniają się w czyny i w Greyu klaruje się struktura, która ma szansę stać się prawdziwym atutem agencji.

Czytaj więcej
Renifer to za mało opinie

Renifer to za mało

Jak nie zepsuć reklamą magii świąt - pisze Anna Kowalczyk-Nowak z Bardzo, agencji, która stworzyła świąteczny spot Allegro.

Czytaj więcej
Szczypta krytyki w rekomendacji nie zaszkodzi kultywator-branzowy

Szczypta krytyki w rekomendacji nie zaszkodzi

"Świadomy klient nie zraża się negatywnymi komentarzami w sieci" - z dr Jolantą Tkaczyk z Akademii Leona Koźmińskiego rozmawiamy o tym, co Polacy spontanicznie sobie polecają i co odradzają oraz jak z zamiłowania do polecania może skorzystać branża marketingu.

Czytaj więcej